S-a reluat circulaţia pe pasarelă. Creţu: Am reuşit să mai facem o bucăţică din Bistriţa europeană

Holistic
Strada Sigmirului şi pasajul peste calea ferată au fost redeschise circulaţiei auto. Lucrările rutiere pe pasarelă au fost finalizate în cadrul unui proiect cu finanţare europeană de 3 milioane de euro. ”Constructorul a făcut un efort deosebit, restricţia impusă în martie a însemnat perturbarea circulaţiei”, a spus primarul Bistriţei, Ovidiu Creţu. (FOTO)

”În urmă cu zece luni am predat amplasamentul constructorului pentru reabilitarea străzii Sigmirului, inclusiv a pasarelei peste calea ferată. În martie am închis circulaţia peste pasarelă pentru că au început lucrările de reabilitarea a ei, care au durat patru luni. Aşa estimam şi atunci. În 1 august lucrările la partea rutieră sunt finalizate şi constructorul a deschis cele două zone de intrare, dinspre strada Libertăţii şi dinspre şoseaua de centură. Practic, circulaţia rutieră s-a reluat pe pasarelă. A fost un efort deosebit pentru constructor, le-am solicitat să scurteze cât mai mult timpul, pentru că închiderea acestei treceri a însemnat perturbarea circulaţiei mai ales a celor care vin şi pleacă din zona industrială, iar câţiva agenţi economici au fost afectaţi”, a spus edilul Bistriţei.

Ovidiu Creţu a precizat că inaugurarea proiectului, ”fără tăiere de panglică”, va avea loc la sfârşitul lunii octombrie. ”Proiectul are termen de finalizare luna noiembrie a acestui an pentru că mai sunt unele lucrări de realizat: protecţiile pentru pietoni, racordurile pe proprietăţi, rampe, consolidări. Sunt mulţumit de lucrările care au fost realizate aici, le-am urmărit şi am introdus corecţii pas cu pas. Ne-am încadrat în costurile prevăzute prin contractul de licitaţie. Finanţarea a fost de 13 milioane de lei, o sumă importantă cu care am reuşit să mai facem o bucăţică din Bistriţa europeană”, a afirmat el.

Principalele lucrări în cadrul proiectului „Reabilitarea şi modernizarea străzii Sigmirului şi a pasajului denivelat peste calea ferată – legatura dintre DN 17 şi şoseaua ocolitoare a Municipiului Bistriţa”: reabilitarea si modernizarea pasajului rutier denivelat peste calea ferată (154,1 m), inclusiv breteaua pasajului (246 m); reabilitarea părţii carosabile (941 m) şi a trotuarelor (1.238 m); amenajarea unui număr de 12 locuri de parcare destinate autovehiculelor de mare tonaj şi a unui număr de 60 locuri de parcare pentru autoturisme; realizarea iluminatului public şi refacerea sistemelor de semnalizare şi marcaj; asigurarea descărcării apelor meteorice prin construirea a 26 de guri de scurgere. Valoarea totală a proiectului este de 13.579.972,19 lei.

1 pasarela 2 pasarela 3 pasarela 4 pasarela 5 pasarela 6 pasarela 7 pasarela 8 pasarela 9 pasarela 10 pasarela 11 pasarela 12 pasarela

Eugen Gheorghe

A absolvit Facultatea de Litere, Secția Română-Engleză, a Universității București. A debutat în presă în 1996 la publicația Steaua Sport Magazin. A lucrat, de-a lungul timpului, la ziarul ProSport, postul de radio Europa FM, agenția de presă Mediafax, dar și la clubul de fotbal Gloria Bistrița, unde a fost purtător de cuvânt. Din 2011 scrie la Timp Online.
Eugen Gheorghe

Google Ads-sub articol

Comentarii

  1. Dan Sehăşan

    Viteza astronomică cu care s-a realizat aceasă lucrare este dătătoare de speranţe pentru a se reabilita şi aşa zisul drum de centură al oraşului, estimarea mea pentru realizarea acestei lucrări fiind de 10 ani, timp în care partea cu care se va fi început în anul 1 va fi praf când se va sfârşi lucrarea în anul 10, dând astfel ciclicitate lucrării.
    Să fie într-un ceas cu cuc elveţian!

    (0)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.