Actualitate

Ce a decis Teraplast în privința vânzărilor din Moldova. ”Ne extindem pe piețele cu potențial”

În martie 2015, Compania Teraplast Bistriţa anunța că va participa în calitate de asociat, cu 51% din capital, la constituirea unei societăţi cu răspundere limitată în Republica Moldova, scopul fiind dezvoltarea prezenţei Teraplast pe piaţa moldovenească: ”Noua filială face parte din strategia companiei de a creşte valoarea exporturilor”.

Compania Teraplast SA a decis acum că vânzările pe piaţa din Republica Moldova să se deruleze în mod direct din România. În acest context, Teraplast va cesiona partenerilor locali părţile sociale (51% din capital) deţinute în cadrul companiei din Republica Moldova. Vânzările companiei din Republica Moldova reprezintă sub 1% din cifra de afaceri consolidată a Grupului Teraplast.

Valoarea capitalului social al firmei este de 5.400 lei moldoveneşti, iar după cesionarea de către Teraplast a părţilor sociale compania locală va avea o altă denumire.

Alexandru Stânean, director general Teraplast: ”Nu renunţăm la piaţa din Republica Moldova. Avem clienţi locali pe majoritatea liniilor de business ale Grupului şi cu siguranţă vom continua aceste colaborări. Cu toate acestea, dimensiunea pieţei nu justifică o prezenţă locală dezvoltată, piaţa putând fi acoperită prin exporturi. Dezvoltarea exporturilor pe toate pieţele rămâne o componentă importantă a strategiei noastre de business, pe termen mediu, astfel că vom continua să ne extindem prezenţa pe pieţele cu potenţial”.

Etichete

3 comentarii

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS