Actualitate

Variantă ocolitoare a Bistriței pe traseul Monariu – Budacu de Jos – Jelna – Livezile?

Președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Radu Moldovan, spune că va discuta cu ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, și cu directorul general al CNAIR, Narcis Neaga, pe tema variantei ocolitoare a Bistriței, pentru a fi ales un traseu cu care majoritatea populației să fie de acord, având în vedere că există o dezbatere publică serioasă pe acest subiect.

Șeful CJ a menționat în cadrul ședinței Consiliului Județean din 27 martie că o soluție pentru centura Bistriței ar fi Monariu – Budacu de Jos – Jelna – Livezile, variantă agreată de multă lume și pe care el personal o susține.

CNAIR a lansat licitația pentru elaborarea studiului de fezabilitate în vederea construirii unei variante ocolitoare a orașului Bistrița pentru care a prevăzut un buget de 2.330.977,50 lei fără TVA. Termenul pentru depunerea ofertelor este 17.05.2019.

24 comentarii

  • Bafta! Sa speram ca o sa avem si noi odata si odata o Varianta Ocolitoare pentru a purea respire mai normal in orasul nostru. Pe prin Sud singurul traseu bun.

  • si cum conectam dn17c, drumul care duce la nasaud? sau drumul care duce spre sigmir/blajeni? dar cu tirurile care au de incarcat/descarcat din zona industriala a Bistritei?

    • @Yako, Drumul de Năsăud este un drum local a celor care vor să intre in oras, ei nu nu vor sa ocoleasca orasul si nu vor sa fie obligati sa mearga in alta parte cand ei defapt vor sa vina in Bistrita. Care-i treaba cu Sigmir/ Blajeni ce treaba are cu Varianta Ocolitoare ? Lafel si cu tirurile ce incarca in Bistrita ce treaba au cu Varianta Ocolitoare. Menirea unei Variante Ocolitare este destinata numai Traficului de Tranzit care trebuie sa ocoleasca orasul si nu si altor tampeni. Intrebare mea pentru tine cum vrei tu sa descarce tirurile in Bistrita daca tu vrei ca ele sa ocoleasca Bistrita, tu esti intreg la cap?

    • Sogunul e tot un alt votant ce are doar problema moldovenilor de tranzit. Logic. Ce se întâmplă pe partea industriala, pe partea de cost, pe partea suprapunere cu calea ferata, Raul Bistrița… El e politician!

    • Sunt uni, mulți de altfel, în politica ce nu se pot orienta în țară, darămite în Europa… Priviți mai atent harta județului, apoi harta țării, apoi căutați în arhive ce vroia Iptana în partea asta de țară, (de drumuri), ca de rute feroviare…

    • Sogunule, ma refeream la faptul ca unui tir ii va fi greu sa ajunga din budacul de jos in zona industriala a bistritei, va trebui sa traverseze tot orasul sa ajunga la destinatie (sa zicem la leoni). Acelasi raspuns si pt problema cu nasaudul, toti cei care vor vrea sa mearga spre nasaud vor trebui sa coboare de pe centura si sa traverseze orasul pana la dn17C. Daca centura ar fi prin zona de nord, s-ar putea realiza cu usurinta o conexiune cu zona industriala si cu dn17c, fara a fi necesar sa traversezi tot orasul. capisci?

    • Centura de Sud propusa de primarie si votata la referendum este mai necesara decat cea de la Jelna ea fiindca va duce si la dezvoltarea parti acesteia de oras care acum este vai de mama ei.

    • @Yako, Un tir poate sa ajuga direct in zona industriala pe un drum industrial local nu trebuie sa mearga pana la Varianta Ocolitoare care trece pe langa Budacul de Jos.

    • Interesant! Ce înțelege un fariseu oriental prin drum industrial local. O fi vreo varianta de sosea suspendata? La japonezi probabil Da. Sogunul o fi vreun japonez?

    • Sunteți deranjați de? „fariseu oriental”, sosea suspendata pentru drum industrial local?… Alo redacția

    • Numa cu treaba buna! Variantele ocolitoare trebuie sa asigure tranzitul ocolitor pe arterele nationale principale nu pe drumurile judetene. Se pare ca unii comenteaza si nu au habar unde este zona industriala si cat de usor se va iesi in drumul ocolitor. Varianta de sud nu este drum ocolitor (centura) ci sosea prin oras care se poate face de catre primarie pentru trafic usor nu pentru tranzit cu trafic greu.

    • Soseaua ocolitoare care are girul bistritenilor la referendum si votul reprezentantilor locali, va duce la dezvoltarea si a acestei zone uitate a Bistritei. Ea va conecta Parcul Industrial Sud si zona Unirii de reteaua nationala de sosele.

  • In sfarsit vine o propunere normala care tine cont de dorinta cetatenilor . O propunere care apara si padurea Codrisor. Astfel domnul presedinte RADU MOLDOVAN aplica un KO in plexul lui OTC si poate da DOMNUL sa il trezeasca la realitate. Din cauza muteniei si arogantei edilului saf nu are Bistrita centura mult dorita. Tatucu trebuie sa mearga in penzie si pe viitor pesedeul sa aiba grija sa nu mai nominalizeze pt. primarie asemenea caractere batoase si lipsite de viziune.

    • in zona cusmei traieste o pasare rara cu cioc naut si este protejata de lege…cum va fi afectata aceasta pasare de trecerea centurii ocolitoare prin acea zona?

    • nu-ti fa griji ca o prinde cretzu si îi face o voliera în parcul proaspat extins dupa ce demoleaza stadionul.
      sau foloseste voliera de la veveritele care i-au scapat.
      mai bine fa-ti griji pentru pasarelele tale care debiteaza tâmpenii.

    • te-am pacalit…
      nu traieste nici o pasare cu cioc naut la cusma, deci va puteti apuca de autostrada!
      cat de frumos pun botul unii!…mai ales…radu!

  • In SFARSIT o varianta care cruta cat de cat Codrisorul. Poate ar fi timpu sa vedem si un proiect de amenajare a malurilor raului Bistrita ? Poate ? Ceva util si pentru oras?

  • în urma ultimelor sondaje de opinie, s-a declansat alarma la pesede.
    sunt pe faras coruptii, daca alora din PNL le vine ideea sa faca o alianta cu „douazeci-douazeci” s-au dus pe plu(t)a….
    asa ca brusc se tine cont de parerea populimii, brusc se contata ca exista o dezbatere serioasa.
    dupa ce s-au judecat ani de zile prin instante pe varianta aia stupida de centura care trecea pe deasupra capetelor oamenilor care i-au votat, pe lânga spitalul de TBC care are nevoie de noxe de esapament ca sa-si trateze pacientii, în mod cu totul brusc au realizat ca exista o varianta pe care o agreeaza majoritatea cetatenilor.
    ocazie cu care se vor face noi studii de fezabilitate si alte proiecte pe banii prostilor care acuma rasufla usurati.
    v-ati prins ca sunteti luati din nou de fraieri, sau la anul votati din nou la fel?
    ca dupa vot s-ar putea sa se „revizuiasca” …. ca în Caragiale….

  • Pledez cu Mihai..
    Insafrsit PSD vine prin Radu Moldovan cu o declaratie LOGICA si o varianta ce ocoloeste pana la urma orasul de trafic, poluare etc.. in zona Monariu-Jelna-Livezile este si cel mai mult teren liber, ieftin si n-ai de despagubit aproape pe nimeni. Trebuie sa fim destepti si sa votam rapid aceasta varianta oameni

  • te-am pacalit…
    nu traieste nici o pasare cu cioc naut la cusma, deci va puteti apuca de autostrada!
    cat de frumos pun botul unii!…mai ales…radu!

  • Stimate domn nu pun botul asa de usor decat la injuraturi directe si alte nedreptati. O ZI MINUNATA ! Sa cante pasarea cu cioc naut !

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS