Un tren de marfă încărcat cu cherestea a deraiat în Bistrița-Năsăud. Se lucrează la linie

Holistic

Linia ferată între staţiile Dealul Ştefăniţei şi Telciu din Bistriţa-Năsăud este blocată în continuare vineri dimineaţa după ce joi seara în jurul orei 21.00 a deraiat un tren de marfă cu 38 vagoane încărcate cu cherestea.

Potrivit CFR Infrastructură, trenul deraiat a fost repus pe şină în jurul orei 3.20 şi a fost retras în staţia Salva. CFR continuă lucrările de reparaţii la calea ferată şi în zona macazurilor, iar circulaţia feroviară va fi reluată curând.

Potrivit agentului şef Valeruţ Rauca de la Poliţia Transporturi Fervociare Salva, a fost afectată de joi seara până vineri dimineaţa circulaţia a două trenuri pe rutele Bucureşti – Sighetu Marmaţiei şi Sighetu Marmaţiei – Cluj, fiind tranbordaţi între cele două staţii circa 100 de călători care se aflau în cele două trenuri. După ora opt urmează sosească încă un tren pe ruta Cluj- Sighetu Marmaţiei.

Potrivit sursei citate, au fost distruse două macaze care trebuie înlocuite complet şi de o sută de metri de cale ferată. Angajaţii CFR Infrastructură spun însă că o vor face reparaţiile până la prânz pentru ca trenurile să-şi poată relua circulaţia.

Trenul de marfă încărcat cu lemne venea din Maramureş şi se îndrepta spre Dej.

Centrul Infotrafic al Poliţiei Române a informat joi seara că un tren de marfă (nr. 4136) cu 38 vagoane (încărcate cu cherestea) a deraiat în județul Bistrița-Năsăud între staţiile Săcel şi Beclean, staţia Dealul Ştefăniţei şi că traficul feroviar este blocat între Vişeu de Jos şi Salva.

Foto: arhivă

Eugen Gheorghe

A absolvit Facultatea de Litere, Secția Română-Engleză, a Universității București. A debutat în presă în 1996 la publicația Steaua Sport Magazin. A lucrat, de-a lungul timpului, la ziarul ProSport, postul de radio Europa FM, agenția de presă Mediafax, dar și la clubul de fotbal Gloria Bistrița, unde a fost purtător de cuvânt. Din 2011 scrie la Timp Online.
Eugen Gheorghe

Google Ads-sub articol

Comentarii

  1. Nicolae

    Păi cu ce altceva încărcat, decât cu cherestea.
    Este un truism să te întrebi cu ce-i încărcat un tren de marfă în Romania.

    (0)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.