Trecere modernă la nivel cu calea ferată pe o stradă din Bistrița. Cristian Niculae: Urmează alte două lucrări

Holistic

Săptămâna aceasta se încheie lucrările la trecerea la nivel cu calea ferată de pe str. Drumul Dumitrei Vechi, la care s-a folosit un sistem modern cu o trecere lină, silențioasă, inclusiv pentru mașinile de mare tonaj și mijloacele de transport în comun, anunță viceprimarul Cristian Niculae pe Facebook. Potrivit acestuia, se vor mai face lucrări similare și la alte două treceri din oraș.

”În această săptămână se finalizează un important proiect de fluidizare a traficului prin trecerea la nivel cu calea ferată de pe str. Drumul Dumitrei Vechi. În cadrul acestei lucrări s-a urmarit modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată, instalarea de semafoare feroviare pentru traficul care iese de pe str. Colibiței si reparea șoselei și a zonei pietonale din jurul pasajului.

La acest proiect s-a folosit un sistem modern de trecere la nivel de cale ferată – STRAIL – care oferă o trecere auto sigură, lină și silențioasă a căii ferate, inclusiv pentru masini de mare tonaj și mijloace de transport în comun. Sistemul de preveniență germană este realizat din materiale reciclate, este durabil și prietenos cu mediul (eco-friendly).

În urmatoarele luni urmează să intre în modernizare și trecerea la nivel de cale ferată de pe str. Lucian Blaga, pentru a fluidiza traficul din zona Drumul Cetății cu intersecția cu DN 17 C (spre Năsăud), tot prin sistemul STRAIL și semaforizare. Acest proiect va reduce simțitor timpul de traversare a trecerii la nivel de cale ferată a participanților.

Proiectul tehnic este finalizat este în avizare la Autoritatea Feroviară Română, urmează licitația ptr desemnarea constructorului și începem lucrul.

Se fac eforturi ca în urmatoarele două săptamâni să se finalizeze lucrările și la trecerea la nivel cu calea ferată din Viișoara unde de asemenea va fi montată barieră și semaforizare, urmând să fie pusă în funcțiune.

Vă voi informa în viitor cu evoluțiile tuturor proiectelor importante pentru comunitatea noastră”, a scris el.

Google Ads-sub articol

Comentarii

  1. Andrei

    Zici că te miri ce investiție monumentala au făcut, o trecere peste calea ferată care trebuia făcută, o trecere moderna, conform secolului in care trăim.
    Am ajuns sa ne lăudăm cu orice banalitate, deși sunt lucruri esențiale care ar trebui făcute fără a se face din asta o campanie de publicitate de partid.
    Sincer, credeți că cei din Olanda, Germania, inaugurează treceri de cale ferata drept o mare investiție?

    Mie mi-ar fi rușine să spun așa ceva.
    Când vor face din Bistrița un oraș fain, ca la noi in Ardeal, atunci da. Restul e cancan.

    Ar fi atâtea lucruri de făcut în oraș, banale, prin care oamenii să se simtă mult mai confortabil doar prin simplul fapt că ies pe stradă, dar ei se lauda cu o trecere de cale ferată care ORICUM era de datoria lor sa o faca, că de aia au banii noștrii pe mana.

    (40)
    • Observator

      Cum te trezești tu de dimineață să critici oamenii care muncesc !
      Multă minte vă mai trebuie și multe mai aveti de tras ca să învățați ceva!

      (-53)
    • Ferry

      carcotasi ca tine vor mai tot aparea. raman intotdeauna uimit cum si cand se face ceva pt cetateni unii sunt tot nemultumiti…eu zic sa nu se mai faca nimic. ar fi mai bine asa?

      (-37)
    • Zorro

      #Andrei are perfecta dreptate. In aceasta situatie se pare ca administratia si-a facut treaba, ca trebuia sa o faca de acu’ 30 de ani, asta e alta poveste.
      Oricum… BRAVO … luna asta va meritati banii!!!
      Sa vedem cat de fiabila e lucrarea si cat o sa reziste… zice ca e cu materiale eco-friendly – astea de obicei sunt din materiale reciclate si logic ca nu mai au rezistenta si proprietatile unui material „virgin”. Dar… e o incercare frumoasa… Si eu sunt de acord cu asemenea „teste”

      (5)
    • Andrei

      Revin cu un mesaj pentru cei care se bucura pt orice banalitate care conform banilor achitați de noi, trebuie făcute.
      Observator & Ferry :
      Ținând cont că noi plătim taxe, impozitez, rovinieta, și altele, este de datoria lor sa folosească acei bani și să mențină infrastructura.
      Referitor la acea cale ferată, este foarte bine că au făcut-o, insa ideea era că nu poți din asemenea „investiție”, din banii cetățenilor să consideri o mare realizare și o mare investiție.
      Daca voi vă bucurați că în sfârșit s-au facut, de ce nu vă bucurați și când în sfârșit va scumpește combustibilul de exemplu.
      Eu am făcut referire la faptul că era o investiție necesara, conform lumii în care trăim, nu că nu ar fi fost necesară această investiție.
      Era necesară, insa nu este normal sa vi sa spui ce mare investiție ai făcut, nu și-au făcut decât datoria. Atat. Pentru asta nu trebuie divinizați sau sa ii slăvim pentru simplul fapt că au făcut o banana trecere de cale ferată.
      Când vor face locuri de munca sau ceva benefic în oraș, gen piste biciclete, reducerea traficului din oraș, investitii, prin ceea ce se numește investiție, adică să ai și ceva profit să scoți din acea investiție, da, atunci te lauzi. Nu atunci când îți faci datoria ta morala pentru cetățeni.

      Bănuiesc că voi sunteți și cei care ați susținut struții și merele de aur și alte nimicuri care nu reprezintă decât pierderi din buget, wonderland , partiebde ski etc.

      Călătorind și văzând lumea și Romania cel puțin 80%, vă garantez și sper să rămână mesajul asta aici și să îl folosiți, în maxim 3 ani, adică 2022, acea trecere de cale ferată va fi distrusa din cauza mașinilor grele, va avea șanțuri in zona unde este „cauciucat”.

      Vă bucurați pentru orice lucru care în altă parte este normal, va bucurați pentru 50 lei la pensie, sau mai știu eu ce, dar în schimbul vostru care va place mocangeala, primim o viață amanetata, toți inclusiv nepoții noștri, o penalizare din partea celor care vă oferă și va spala ochii cu nimicuri, având în momentul de față sute mil $ datorii.
      Nu vă puneți problema unde sunt banii voștri din taxe și alte alea. voi doar plătiți și vă bucurați când va mai arată cate ceva nou.

      (5)
  2. Ioana

    eu zic sa nu luam toate cum ca ni s-ar cuveni. eu salut decizia administratiei locale cu privire la trecerea peste calea ferata. incet incet incepem sa avem la nivel de infrastructura rutiera tot mai mult din ceea ce ne dorim si acest lucru ar trebui sa ne bucure. Felicitari domnule Viceprimar!

    (-22)
    • citizen

      ai perfecta dreptate!
      mentalitatea unui popor de iobagi e sa nu aiba pretentii, sa nu astepte nimic de la cei care îl conduc si care traiesc pe spinarea lui cu lefuri grase.
      noi traim doar ca sa ne platim taxele si impozitele si sa cadem în extaz când vedem ce poze reusite au alesii nostri pe facebook.

      (20)
    • Alibec

      Bine zici Ioana ….dar nemultumitului i se va lua darul…….e vorba de astia care numai au de obiectat ceva . Sper la un primar tot din PSD singurul partid care a facut ceva pentru judet si oras. Cu oameni harnici din PSD ridicam orasul si judetul. Multumim pentru tot ce ati facut in acest oras. Toate partidele fura sa stiti dar PSD e singurul care a facut si ceva pentu muritorii de rand sa nu zic sclavi.

      (-10)
  3. Natalia

    Trecerile astea la nivel cu calea ferată trebuiau de mult timp făcute. Nimeni nu s-a preocupat de ele până acum. Mă bucur că în sfârșit s-au găsit soluții și că totuși avem o administrație în orașul nostru care ne demonstrează interes și face lucruri bune pentru acesta. Abia aștept să fie modernizată și semaforizată și trecerea la nivel de cale ferată de pe Lucian Blaga. Spor la treabă!

    (-12)
    • bondaru™

      Stimata Natalia, afirmi ”Nimeni nu s-a preocupat de ele până acum”. Ghici ce partid este de aproximativ 8 ani la conducerea primariei? 🙂 Cuvintele sunt de prisos pentru restul comentariului tau. Veche, dar atat de actuala melodia celor de la Ca$$a Loco :
      https://youtu.be/hQ4Y_I4Myqs

      (17)
  4. Gigi

    Aceste lucrări sunt NORMALE si necesare, adică facand o comparatie este ca si cum ai avea toaleta in casa si nu in fundu’ curtii nici pe departe „moderne”, carcotasii si meargă in fundu’ curții daca li se par atat de moderne, modern era atunci cand se realiza o trece supraterana sau subterană, cum sunt în alte țări NORMALE.

    (13)
    • Andrei

      Cred că 90% din cei care văd o normalitate in ceea ce încearcă acest reprezentant să numească o investiție enorma, trăiesc într-un apartament banal, poate garsoniera, muncesc pe maxim 2000lei, din care 50% se duc pe întreținere/gaz/curent/ s.a.m.d,
      Iar cei care vă vând iluzii trăiesc într-un modest complex rezidential sau o modestă vila la marginea burgului.

      Nu vă puneți un semn de intrebare, voi ăștia care divinizați orice floare in sensul giratoriu?
      Cu milioanele de euro cheltuite într-o pârtie inutilizabilă, se puteau face multe altele, nu vă dau eu exemple, căci nu eu trebuie să găsesc soluții, chiar și acum, în al 12lea ceas se mai poate face ceva.
      V-au făcut struți pe stradă, oua de paste, chef si voie buna in Viișoara, mere aurite, și funcționari in primarie egal cu funcționarii din Cluj, toalete infecte in centru, dar „modernizate’.
      Despre ce vorbim? Bani cheltuiți și atât. S-au mai prezentat diverse tăieri de panglica la ceva wc-uri in centru , sau alte lucruri care erau OGLIGATI SA LE FACA și aia e.
      v-au făcut fix nimic, drumuri nu, viață bistrițeanului la fel a rămas.

      (3)
  5. nicoleta

    trecerea peste calea ferat este foarte reusita si necesara dar gardul de vite pus acolo chiar nu isi avea rostul.Bani cheltuiti degeaba.Uitati va in Viena cum este gara,nu halta.Aici trece de 4 ori pe zi trenul,ce rost o fi avand gardul? Pe locuitorii de pe Dr.Dumitrei Vechi, partea scurta ne-au izolat complet.Strada este neasfaltata, trotuar nu, sunt numai oameni batrani care tb sa mearga prin mizerie ca sa ajunga la civilizatie.Dar cui ii pasa? Ca de obicei nimeni nu se gandeste la simplu cetatean.

    (2)
    • Andrei

      În asfaltul nou turnat se află un capac de canal care bineînțeles că e montat într-o parte și cu mult sub nivelul asfaltului. De la vibrații capacul va crăpa și marginile vor ceda. Oare cine a făcut recepția nu a văzut? Avem exemplu canalul din Strada Subcetate 16A aflat în față la Schreiner Spa în care ne rupem metodic mașinile de ani buni. Să nu mai amintesc de capacele de canal de pe Drumul Cetății.

      (18)
    • Bistritean

      Si mai este cea de la Apolo, cum vi de pe Slavici, cred ca are 10cm adancime.
      Ar trebui ridicata si aceea ca e de muuulta vreme asa.

      (12)
  6. ovidiu

    Omul asta poate aparea un 1 mie de poze ca tot 15% o sa prinda la alegeri!!Verificarile se fac de diriginti de santier,nu de politicieni incompetenti!!Dar ciuma nu vrea sa stie ce inseamna competenta si meritocratia!!

    (15)
  7. Elegie la trenurile reci

    De-ai adormi iubito pe linia ferată
    îmbujorate trenuri te-ar ocoli tiptil
    din ceruri au să ningă baloturi mari de vată
    vor fi beții de rouă se va dansa cadril.

    Va mai veni și-un înger din gările înalte
    să-ți netezească somnul cu pene de păun
    și arbori de sequoia se vor planta în halte
    și-n piețe s-or da gratis baloane de săpun.

    Și părul tău de raze va cotropi siberii
    să sfârâie zăpada pe capete de struți
    și-apoi în reci cazarme cu genele-ai să perii
    obrazu-ascuns în pernă al plânșilor recruți…

    Dar tu n-adormi iubito pe linia ferată
    trec trenuri îmbâcsite de zgură și de clor
    și nici nu știu ce-nseamnă un trup frumos de fată
    și-ncep atunci de milă să plâng în urma lor.

    (Mircea Dinescu, adolescent)

    (6)
    • Dinescu a vazut (in viitor) Bistrita

      Se potriveste perfect poezia lui Dinescu cu Bistrita Cretulina si Bostalina,
      -baloturile de vata sunt particulele de polistiren ce zboara prin tot orasul de la izolarea sub standarde a blocurilor,
      -penele de paun sunt simbolul judetului,
      -baloanele de sapun se vand in piata Decebal, invechita si murdara
      -capetele de struti, nu necesita comentarii,
      -recrutii plansi suntem noi toti, „beneficiarii” lucrarilor de proasta calitate receptionate cu fast si lauda de bostanii care ne conduc

      (10)
  8. Varzanel

    Atentie!!! De-a lungul caii ferate se vede in poze o strada neasfaltata. Toate lucrarile astea noi si „moderne” vor arata foarte prafuite in cateva luni daca nu se face ceva si cu straduta aia. Nemaivorbind de faptul ca pe strada aceea se afla si un lacas de cult care aduna multi oameni si masini. Unde credeti ca merge noroiul de pe strada cand pleaca lumea de la biserica? In tot orasul, normal…

    (10)
  9. Balan Marius- contribuabil

    Informare corecta si o lucrare mult asteptata BRAVO !Banii trebuie folositi in modernizari si nu pe aberatii nefolositoare. Este timpul prioritatilor privind nevoile reale ale comunitatii.

    (-1)
  10. Mircea Dinescu și bistrițenii

    Pe bistrițeni îi știu bine, mai ales pe cei cu bacșișurile mici împinse pe tavă și pe cei cu alba-neagra care n-au deloc organ pentru lucrurile sensibile. Dacă faci cu ei asta, gata, ești de-al lor imediat. Dar să schimbăm macazul. Din câte am auzit eu Cristian Marius Niculae este absolvent de liceu silvic, pe cale de consecință era normal ca el să fie numit ministrul pădurilor, nu? Pe când Ioan Deneș este specialist în căi ferate, prin urmare el era cel mai în măsură să vă repare ștrecul, nu? De ce la Bistrița lucrurile sunt mereu pe de-a-ndoaselea?

    (13)
  11. Păstorel Frânaru

    Trec masinile pe strec
    Cu capacele pe roti
    Buf lovesc de sar scântei
    Din brate si din pivoti.

    Ce se bucura la servis…
    Pragul când tu iute-i treci
    Cu mașina harcea parcea
    Parcă-i fost după ciuperci.

    Taxe mari noi le plătim
    Si la drumuri si-n benzină
    Ridicăm din umeri toti
    Oare cine-o fi de vină?

    Voi popor de idioți!
    Multi si prosti minte puțină,
    Ce vă place asa la toti
    Creieri mici ca la găină!

    (9)
    • Bulibasa

      Haules baules mancat as , da de ce nu te bagi tu in politica daca esti asa destept? Ciocu mic si suporta cu idioti…..ca toti suntem egali , numai unii au fumuri in cap si ii apuca damblaua. Da ce macati as le repari tu MAȘINILE?

      (1)
  12. pavel ros

    Ne dam seama domnule Nicolae ca pregatiti terenul pentru viitoarele alegeri pentru primaria Bistrita ,insa ma bucura faptul ca oamenii isi dau seama ca aceste lucruri sunt perfect normale si ar fi trebuit facute acum mult timp ,cred ca fiecare mergem la munca zilnic dar nu ne pozam activitatea ca sa primim laude pentru ea .Va doresc succes si nu ne mai umiliti crezand ca daca puneti doua dale de beton sau un asfalt faceti un lucru „maret” ,doar va faceti datoria !

    (16)
    • Bistritean

      Macar un pic de asfalt pe langa linii ca sunt gropi mari deja, degeaba stau politistii daca trebuie sa opresti oricum pentru ca sunt gropi

      (1)
  13. Alibec

    Cam singura administrație careva facut ceva pentru oras. Facea si mai multe daca nu era opozitia.De 8 ani de zile Bistrita isi schimba pozitiv înfățișarea, bravo celor din primarie, inca o dovada ca la stat se lucreaza.De ce nu se lauda si restul partidelor cu astfel de realizari….ca toate primesc bani de la bugetul de stat? Numai sa bage de vina stiu. Bravo domnu Primar

    (-17)
    • bondaru™

      Da, ai dreptate. Administratia asta de 8 ani incoace ii cam. Doar atat. Daca se lauda si face poze pentru o reabilitare de amarata de trecere la nivel cu calea ferata (o fi prinsa si in Master plan 🙂 ) ce sa mai zicem de ceea ce fac unii la 125 de km de Bistrita. Aici ce ar trebui sa faca adminstratia la reusitele care le au, comparand-o cu ce face la
      noi administratia locala?
      Priviti si va minunati:
      https://youtu.be/0f2xbJSJAFU

      (9)
    • Alibec

      Decat actualul PNL fostul PDL care a lasat PSD ului o Bistrita de ev mediu, putem zice ca s au facut multe in Bistrita si putem rivaliza cu multe orașe europene. Sa nu uitam ce trotuare , strazi , parc , cinema ne a lasat nenea Moldovan din PDL.

      (-7)
    • Alibec zis berbec :)

      Haha ….sa vedem cum mai faceti voi caterinca dupa ce va taie Ciolos salarile si pensile. Ce o sa mai plangeti voi dupa PSD .Ati uitat ce ati păți in 2010. O sa taie la sclavi leaga si ghici ? ….vor mari pretul la combustibili….ca de acolo se măresc si restul. Da no asa e cand gândești cu doua si te roade invidia.

      (-4)
    • Andrei

      Insa taie fiindca PSD a crescut salariile și pensiile artificial, pe baza imprumuturilor, nu a investitiilor. Măcar taci și rămâi prost.

      (0)
  14. dottore

    toate le face vicele….studii de fezabilitate,proiecte,licitatii,lucrari,receptii…au mai fost vreo cativa care le stiau si le faceau pe toate..

    (8)
    • Remus

      Ce mult ne-a lipsit o poza cu conducatorul mult iubit, Niculae. Urale, aplauze, ovații…

      (12)
  15. Cotcodac, cotcodac!

    „Atunci baba se duce în poiată, găbuiește găina, o apucă de coadă și o ia la bătaie, de-ți venea să-i plângi de milă! Biata găină, cum scapă din mânile babei, fuge pe drumuri. Și cum mergea pe drum, găsește și ea o mărgică ș-o înghite. Apoi răpede se întoarce acasă la babă și începe de pe la poartă: „Cot, cot, cotcodac !” Baba iesă cu bucurie înaintea găinei. Găina sare peste poartă, trece iute pe lângă babă și se pune pe cuibariu; și, după vrun ceas de ședere, sare de pe cuibariu, cotcodocind. Baba atunci se duce cu fuga, să vadă ce i-a făcut găina!… Și, când se uită în cuibariu, ce să vadă? Găina se ouase o mărgică.”

    (-3)
  16. pop

    totodata speram ca cei de la LDP sa nu mai faca astfel de lucrari..
    lucrare de 10 zile lungita la 30 pare cam nefiresc…

    (1)
  17. Ion

    Eu doresc sa aflam cetățenii cit a costat,daca cea de pe iesire la Unirea a costat 90.000euro si dalele vechi sunt in sant,în rest toți putem face dar la ce costuri?

    (3)
  18. Andrei

    Citesc alte comentarii și sunt uimit de ce vad. Cum sa zici *”nemulțumitului ii se ia darul”, sa mulțumim sa a făcut ceva, etc.”
    Voi chiar credeți care spuneți așa ceva? Cum să îți fie frica sa zici ceva in ideea că ti se ia darul.
    Din păcate mulți încă aveți o gândire comunistă, chiar daca sunteți tineri, fiindcă așa v-a fost îndoctrinat, sa nu spui nimic, sa taci și să accepți orice ti se oferă.
    Nu contează că ei își văd interesele, iar alții își duc zilele vai si amar, atâta timp cât mai pune o floare într-un sens giratoriu, e totul ok.

    Daca noi că cetățeni zicem așa ceva, ne merităm soarta.
    Noi suntem cei care trebuie sa ii sancționăm atunci când ceva se greșește, când ceva nu este la locul lui, sau când se încearcă doar sa fim imbatati cu apa rece.

    Și că sa închei in spiritul celor care slăvesc aceasta monumentala investitie,

    Slăvit fie PSD, că ne mai da 50lei la pensie, mai face un wonderland, mai face o pârtie de ski, mai aparem și noi pe harta…drept cea mai proasta conducere, că doar nu contează că suntem datori vânduți.
    Orice reclama e buna, fie ea negativă sau pozitivă..

    (0)
  19. Burca Paul - Gabriel

    Buna ziua,
    Daca primaria ar fi pus pe unul din cei care sunt la birouri si se ocupa cu investitiile ar fi descoperit ca exista si o alternative la sistemul Strail, mai ieftina, mai durabila, mai usor de intretinut, si intradevar cu un confort sporit pentru vehiculele rutiere prin inlocuirea bordurilor din beton armat pe care sprijina dalele exterioare cu borduri din cauciuc.
    Dalele Strail nu se fac din materiale reciclate ci din cauciuc natural vulcanizate, fapt ce produce dupa circa 5 ani ruperea lor. Dalele de care vorbesc se numesc Rosehill, sunt produse in Anglia, se fac din cauciuc reciclat presat la presiuni mari, cu neoprene si un liant extrem de efficient. Bordurile din cauciuc pe care sprijina dalele exterioare pastreaza elasticitatea drumului de asphalt nemai aparand acea ” lovitura in prag”. Dalele Rosehill se pot scoate independent una de alta, la Strail trebuiesc scoase toate pana la locul cu defect in linie(tramvai, cf) . Pentru informatii suplimentare ma puteti contacta. burcapg@conmetalcf.ro

    (0)
    • Gigi

      Paul, tu nu ai inteles ca nu trebuie sa fie mai ieftin sistemul ci cat mai scump? Ala ce tot isi face poze si arata cu degetul vrea sa devina primar si atunci are nevoie de „sustinere”. Daca aplici un procent la o valoare mai mare, „sustinerea” e mai mare. Daca aplici acelasi procent la o valoare mai mica, „sustinerea” e mai mica. Simplu ca buna ziua.

      (0)

Lasă un răspuns la Varzanel Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.