Traficul feroviar, blocat după ce un tren a deraiat la Coșbuc, a fost reluat. Restricții de viteză

Holistic

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că a fost reluat traficul feroviar între stațiile Coșbuc și Telciu.

Circulația trenurilor între stațiile Coșbuc și Telciu, deschisă la ora 9.25, se desfășoară în prezent cu restricție de viteză, iar după finalizarea lucrărilor de consolidare a liniei de cale ferată trenurile vor circula cu viteză normală.

Circulaţia feroviară a fost reluată pe secţia de cale ferată 409 Salva – Sighetu Marmaţiei, în zona staţiei Coşbuc, cu restricţie de viteză de 5 km/h, a transmis Centrul Infotrafic.

CFR SA precizează că echipele de intervenție feroviare au eliberat trecerea la nivel, situată la intrare în staţia CF Coșbuc, în jurul orei 23.00, când a fost redeschis traficul rutier în zona pasajului, iar la ora 00.00 a fost repus pe șină vagonul deraiat și retras în stația Coșbuc.

Pentru menținerea continuității circulației feroviare în județul Bistrița-Năsăud, pe parcursul nopții de 8 spre 9 martie s-a asigurat transbordare cu mijloace auto, pe relația Salva – Dealul Ștefăniței, pentru călătorii din trenurile R 4136, R 4111-2, R 4133-2 și R 4135.

Reamintim că traficul feroviar a fost închis în cursul serii de 8 martie, după ce un vagon din compunerea trenului R 4136, care circulă în relația Sighetu Marmației – Dej Călători, a deraiat de un boghiu la intrare în staţia Coșbuc, în zona trecerii la nivel cu calea ferată. Detalii aici. Niciun călător nu a fost rănit, toţi cei 20 de pasageri fiind preluaţi cu un microbuz până în staţiile Beclean pe Someş şi Dej Călători, de unde şi-au continuat călătoria cu alte trenuri.

Şi traficul rutier a fost închis, vineri seară, o perioadă, iar apoi s-a circulat alternativ pe un sens, celălalt sens fiind ocupat de echipajul de descarcerare grea pentru asigurarea iluminatului la lucrările care se impuneau.

Comentarii

  1. gânditorul de la Hamangia

    Bine că ceferiștii nu au uitat cu totul de realitatea vieții cotidiene, și s-au prezentat cu promptitudine la locul accidentului să-și facă treaba, și nu să petreacă, precum ”oamenii de vază” ai majorității, dintre care, cu părere de rău a trebuit să lipsească domnul prefect, care a ”coordonat” activitățile Comitetului pentru Situații de Urgență Bistrița-Năsăud convocat în asemenea cazuri, precum este un accident feroviar, care a avut o influență nefastă și asupra traficului rutier. Sau poate mă înșel și i-a lăsat subprefectului această sarcină. să mai facă și el câte ceva?

    (5)
  2. George

    Suciu si Cuc nu au fost prezenti la repunerea trenului pe sine? Ei, impreuna cu Veorica si Livache sunt principala cauza a deraierilor acestei tari.

    (5)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.