”Toată lumea oprește să se mire. Atât a produs statul nostru impotent”

”Coada la trecerea de nivel cu calea ferată de la intrarea în Livezile pe sensul de mers către „marea de la munte” se întindea până în Unirea la „Sheriff’s”” ieri la ora prânzului, a menționat pe Facebook Alexandru Toniuc, directorul executiv al Direcţiei de Dezvoltare Durabilă din cadrul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, care a postat și o fotogragie din trafic.

El a adăugat: ”Atât a reușit să producă statul nostru prost și impotent în 99 de ani. Trenul merge mult mai încet și mai rar către Bistrița Bârgăului și trecerea este semnalizată doar cu crucea Sf. Andrei protectorul României, așa că toată lumea oprește să se mire. Sunt convins că situația se va schimba radical la anu’. Vom avea pe traseu bannere cu „mândru că sunt român” și care alegorice cu folcloriste. Desigur coada va ajunge în centrul Bistriței și soferii îi vor invidia pe pietoni”.

Eugen Gheorghe

Eugen Gheorghe

A absolvit Facultatea de Litere, Secția Română-Engleză, a Universității București. A debutat în presă în 1996 la publicația Steaua Sport Magazin. A lucrat, de-a lungul timpului, la ziarul ProSport, postul de radio Europa FM, agenția de presă Mediafax, dar și la clubul de fotbal Gloria Bistrița, unde a fost purtător de cuvânt. Din 2011 scrie la Timp Online.
Eugen Gheorghe

Google Ads

Comentarii

  1. Gigi Contra

    Eu nu inteleg pozitia acestui domn,care lucreaza la Directia de Dezvoltare Durabila a Consiliului Judetean BN.
    De ce se plange de locul lui de munca, de incompenta institutiilor statului roman,la care si el lucreaza si incaseaza salarii deosebite ca bugetari?
    De ce el ,impreuna cu ilustrul sau conducator, Presedintele CJ BN, Radu Moldovan,nu se implica sa rezolve problemele de acest gen si altele mai deranjante?
    Sau ei apar doar la festivitati,taieri de panglici,etc. ,problemele fiind deja rezolvate ,poate de altii!
    Asta ati votat,asta aveti!
    Rabdare ,inca vreo 100 de ani,sa apara alte generatii capabile sa faca ceva in Romania!!!

    (16)
    • Alexandru Marian Toniuc

      Stimate domnule Gigi Contra, daca problema semnalata ar fi fost de competenta si in responsabilitatea Consiliului Judetean fiti convins ca ar fi fost rezolvata demult. Din pacate nu este si toate diligentele intreprinse in acest sens s-au lovit de obtuzitatea si dezinteresul celor responsabili. Nu mai departe de luna trecuta chestiunea a fost ridicata din nou de Presedintele CJ ministrului transporturilor, lucru semnalat dealtfel in presa. Daca v-ar interesa mai mult problema in sine ati putea si dvs. sa contribuit la rezolvarea ei adresandu-va direct celor in drept. Imi insusesc insa si critica dumneavoastra si o sa incerc pe viitor sa fiu mai deferent in public fata de cei care sunt sursa nervilor si timpului pierdut de cetatenii aflati in trafic pe drumurile nationale din judetul nostru rezervandu-mi aprecierile si calificativele pentru spatiul strict privat. Sau, si mai bine, as putea la modul conformist si egoist sa pretind ca problema e minora sau ca nu exista, rezervandu-va dumneavoastra integral „bucuria” de a descoperi cine si ce face si nu face pentru bunastarea noastra in Statul ai carui cetateni suntem. https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10212371318071158&id=1626383504

      (4)
  2. Creanga

    Insul asta, care spune ca statul este „..prost si impotent” este un reprezentant de frunte..ditamai directorul la statul „prost si impotent”. Pe care de consecinta, logic, individu in cauza este este „PROST” SI „INCOMPETENT”. Nu am spus „IMPOTENT”…Si a supt mereu de l;a statul „”prost si impotent”…

    (3)
  3. Andrei Manasturean

    Chiar asa, daca esti la dezvoltare durabila de ce nu dezvolti durabil drumul pana la colibita, pt ca de ofticati si frustati ni plin podul. Pai fa ceva, scrie un proiect in loc sa scrii pe Facebook

    (4)
  4. Coruț

    Asta ilustreaza perfect tipologia funcționarului român.
    Critică, îi pute totul, dar nu vede că ceea ce critică se datorează incompetenței administrației pe care o reprezintă.
    Alde d-ăstia conduc administrația țării ?
    Păi dacă-i așa , țara merge chiar prea bine, după câtă frână pun.

    (3)
    • lucian

      Măcar de-ar fi tăți funcționarii aşa vocali, şi asumați. Poate s-ar mişca rotițele mai smooth…

      (3)
  5. Statul, prost și incompetent

    Sunt de acord cu funcționarii de la stat care au păreri personale. Dacă au și dreptate, cu atât mai mult.

    (7)
  6. Debora

    Vreau sa va spun ca articolul este depasit, azi ( duminica, 13.08.2017), in jurul orei 12, coada incepea dincoace de Biserica de la Unirea, locuiesc in Livezile si am facut 50 de minute din Bistrita( piata Decebal) pana am trecut „celebra cale ferata” de la intrarea in Livezile. Chiar nimanui nu-i pasa , AR FI ASA DE GREU SA EXISTE UN AGENT DE POLITIE CARE SA FACA CU MANA, ADICA SA DEA LIBER LA TRECERE , cata minte iti trebuie pentru asta…??

    (12)
    • Alexandru Marian Toniuc

      Exact! Dar pentru asta tot cineva de la nivel central din MI ar trebui dea dispozitie ca niste agenti care stau la panda pentru a da amenzi sa fie detasati la trecerea de nivel cu calea ferata pentru asigurarea fluentei traficului.

      (3)
  7. Kántor Béla

    Păi a scris numai adevărul, de ce-l huliţi? Nu mai departe azi, duminică 12.08.2017, ca să parcurg distanţa de cca. 1500 m, între fosta „Casa Agrono-mului”, o clădire în ruină, mai ceva ca rămăşiţele fostului zid al Cetăţii medie-vale a Bistriţei, care, împreună cu nişte rămăşiţe ale unor ruine de la Rodna fost denumite, într-un program cu obiectivele propuse a fi vizitate de către copiii din Republica Moldova aflaţi în tabăra turistică în Bistriţa, – Cetatea Bistriţei şi Cetatea Rodnei, (să vedem cine mă contrazice!!); am vrut iniţial să le explic celor de la timp.online că nu e frumos să vinzi minciuni, dar spre mirarea mea, am observat că aceste obiective au fost stabilite de cei care se ocupă la nivel judeţean de organizarea evenimentelor de acest gen; dar oare în a cui propritate este prima ruină, cine o utilizează cu o asemenea eficienţă, încât a ajuns în aşa hal? şi trecerea la nicel cu CF a DN 17 de la intrarea în localitatea Livezile (din judeţul B-N), pe direcţia de mers spre Poarta Transil-vaniei, mi-au trebuit exact 16 minute, care distanţă o efectuam pe jos într-un timp mai scurt, decât cu automobilul. Dacă ţinem cont de faptul că trenurile care circulă pe această linie de CF, exploatată de o socitate privată traver-sează în acest loc DN 17 de 8 ori într o singură zi, problema opririi obligatorii, dacă este o cruce a Sfântului Andrei, nu este necesară doar 24 de minute/zi, ar putea fi rezolvată prin schimbarea acestei cruci cu un semafor cu semnale luminoase şi eventual şi sonore. Ar trebui să găsiţi nişte specialişti care să vă
    dea răspuns, celor care conduc destinele acestui judeţ şi să rezolvaţi această
    problemă. Eu v-am oferit o posibilitate viabilă, dacă vă convine puneşi-o în aplicare, dar nu în noul mandat pe care-l speraţi peste doi ani şi jumătate, ci cât mai repede, până nu se termină sezonul turistic de vară. Aveţi timp suficient, folosiţi-l, în slujba şi în folosul celor care v-au ales şi a celorlalţi contribuabili, care vă asigură salariile acelea grase pe care vi le-aţi aprobat!!!!.

    (8)
  8. Ionel

    La cât de „des” trece trenul pe acolo si pe la trecerea spre Năsăud , puneți-i crucea SF. Andrei la tren. Dacă nu aveți alte soluții. Sau țintuiți Cartea recordurilor. Trecerile de cale ferată sunt o problema in BN. Tratati-o ca atare.

    (4)
  9. postac

    Veșnicile scuze , dacă nu pun cei de la CFR bariere , nu o să puna niciodată atâta timp cat acel tronson e folosit de operator privat , de ce nu faceți pasarelă peste trecere ? Sau de ce nu puneți semafor exact ca la trecerile de pietoni care să fie actionat de un senzor aflat pe șină? E atâta de complicat ?

    (4)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.