Ce soluții propun ecologiștii pentru descongestionarea traficului din Bistrița

Consilierii municipali PER Mircea Archiudean și Teodor Mârza au depus în Consiliul Local un proiect în vederea descongestionării traficului din Bistrița, care vizează ”adoptarea unor măsuri de reglementare prin care să fie restricționat accesul în trafic în zona centrală în orele de vârf a unor categorii de participanți la trafic care generează blocaje frecvente și o stare de nervozitate celorlalți participanți la trafic”.

”Blocați în trafic la prima oră! După cum știm cu toții, orașul începe să devină tot mai aglomerat de mașini, iar mai mult, traficul între anumite ore se desfășoară destul de greu. Dimineața între orele 7:30-8:30, când școlarii și majoritatea populației se îndreaptă spre școală și spre locurile de muncă și în jurul orelor 15:30-16:30, când la fel, orașul zumzăie într-un trafic perpetuu. Mașini de școală de șoferi, mașini pentru colectarea gunoiului, utilaje de construcții, tractoare ale Primăriei ne încurcă traficul pe arterele principale ale orașului la orele de vârf”, spune Mircea Archiudean, care a postat pe Facebook un clip relevant.

Iată ce propun ecologiștii:

Expunerea de motive:

Google Ads

Comentarii

  1. auto

    Dragi tovarasi
    Orasul nostru se blocheaza datorita numarului mare de masini care circula prin oras. Se circula prea mult cu masina. Orasul asta devine incet incet un oras poluat.

    (16)
  2. cetateanul

    dragi politiceni,

    orasul e sufocat din cauza lipsei infrastructurii rutiere

    ati ingropat centura ocolitoare si acum va plangeti

    lasati toate masinile de sv, is sa treaca prin oras pentru ca actualul drum de centura, asfaltat inainte de alegeri arata dezastros: o banda pe sens, plina de gropi si denivelari

    (16)
    • DORU

      Orasul, e un oras cu centru medieval, amplasat intr-o vale, intre doua dealuri cu constructii de blocuri dupa anii 65-70, inghesuite fara nici o logica de sistematizare, parca am vrea sa-i copiem acuma pe predecesori, cu strazi inguste si neperformante. A dezvolta o alta retea de drumuri care sa preia traficul actual si cel de perspectiva il vad fara nici o finalizare, cel mult sa ocoleasca orasul, un drum de centura, care ori cum nu-i poate rezolva pe localnici, el fiind util pentru cel de tranzit. Se pot gasi alte solutii care sa foloseasca un sistem ecologic de transport, eficient si modern.

      (2)
  3. Medve

    Variante mai la indemana ar fi. Se poate largi vechea centura la 4 benzi. Nu cred ca trebuie sant de 6 metri pe langa cimitir. Iar de la intrare in Viisoara pana in Birgau este spatiu pentru 3 benzi pe sens, fara santurile alea care sunt un pericol fara parapeti.

    (17)
  4. gita

    Acest lucru se datoreaza conduceri primariei din ultimi 20 ani .In loc sa cumpere cladirile care incurca largirea strazilor ,ei au dat autorizati de constructi care sau bagat in strazi si bulevarde .Peste tot in lume se cumpara cladirile si largesc strazi si bulevarde.si fac centuri ocolitoare si daca se inconjuara si 20-50 de Km cu atat mai bine iese din oras si poluarea gazelor si fonica ,.Dar cu cine cu Cretul si cu urbanismul care il avem de atitia ani,miar fi rusine sa spun ca lucrez la urbanism sau ca sunt primar.

    (15)
  5. ecologistul

    cetatene esti idiot. Vrei pasarele suspendate pentru pietoni si sa dam viteza la rable. Cred ca esti un pupincurist al primarului care viseaza pasarela suspendata pe Independentei. Cu pasajele subterane sunt de acord. Asta mai mere.

    (4)
  6. cc

    E o societate Big Data.
    Parteneriat Google România – Primărie, un data analyst ,trase concluziile privind traficul , punctele de blocaj , tipul de deplasări. Dacă 30 de automobilişti se căznesc să parcheze lângă primărie ca să plătească la coadă amenzile privind depăşirea vitezei cu 10 km.. depistate cu un radar ultraperfirmant poate nu e ăsta tipul de societate în care ții ocupați inutil pe alții 100 care ar trebui să fie productivi la ora aia dar sunt blocați de manevrele de parcare.
    Dar în societățile unde protejații politici au posturi la rutieră, şi îşi petrec timpul cu selfiuri vezi #teleormanleaks asta se întâmplă.
    Alan Dala o mică pledoarie pro bono pentru Nicoleta sexy din Teldrum şi soțul ei calificat de la rutieră?

    (-25)
  7. Ioan

    Întreb si eu,in acest oras minunat nu mai gândește nimeni la nivel instituțional? Pai și normal că nu gândește nimeni .Primarul nu are nevoie de nimic ,el are de toate. Muncim noi și pt el si totii cei care au idei ca ale lui.Bine că avem partie si struți.

    (0)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.