Selgros deschide la Bistrița al treilea magazin cu format nou al rețelei. Ce ”bunătățuri” vă așteaptă

Selgros Cash & Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, inaugurează primul său magazin la Bistrița, pe Calea Moldovei nr. 13, și totodată a treia sa unitate în format compact, după cele din Târgu Mureș și Alba Iulia, deschise în 2016.

Clienții sunt așteptați în magazin, începând de vineri 15 septembrie, cu o amplă sortimentație de mărfuri alimentare, specifică Selgros, precum și cu o selecție reprezentativă a gamei de produse nealimentare.

“Magazinul de la Bistrița este al treilea în format compact din țară. Vom oferi membrilor clubului nostru, profesioniști și pasionați de bunătățuri, același sortiment diversificat și sofisticat, de care se bucură toți clienții noștri, într-un format modern și prietenos. Succesul de care se bucură magazinele similare din Târgu Mureș și Alba Iulia ne dă încredere că și bistrițenii vor aprecia calitatea și prospețimea oferite de Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash & Carry România.

Magazinul are o suprafață de vânzare de 4.000 mp (față de cei 10.000 mp ai unităților standard Selgros), și respectă accentul pus de Selgros pe competența sa majoră în produse alimentare și gastronomie. Structura acestuia integrează conceptul de piață definită de calitate și prospețime, adoptat de către companie începând cu 2014, cu legume și fructe, pește și fructe de mare, carne și produse de brutărie. De asemenea, magazinul găzduiește și o vitrină asistată cu brânzeturi și delicatese, semipreparate din carne și specialități. În plus, unitatea asigură un spațiu reprezentativ, dedicat articolelor nealimentare, printre care: articole pentru copii (de la jucării și accesorii până la îmbrăcăminte și produse specifice), articole de sezon, electronice și electrocasnice precum și o variată gamă de articole de menaj, anunță compania.

Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 21 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj-Napoca, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava și Constanţa. Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

Cristiana Sabău

Cristiana Sabău

A absolvit Universitatea "Babeş-Bolyai" Cluj-Napoca, Facultatea de Litere, secţia română-franceză. În 1996 a debutat în mass-media. A colaborat de-a lungul timpului cu mai multe instituţii de presă printre care Ziua, România Liberă, Europa FM, Radio 21,Radio România, Mediafax, NewsIn, Realitatea TV. În 2011, anul în care a fondat publicaţia Timp Online, a primit distincţia "Jurnalistul bunei guvernări", decernat de Asociaţia pentru o Românie Curată pentru investigaţia care a dus la demisia unui ministru din Guvernul României.
Cristiana Sabău

Google Ads

Comentarii

  1. Arrivederci kauf

    De mizeria si lipsa produselor de la raft ne-am saturat…. ciao kauf …era mai bine inainte de reamenajare dar acum e prea tarziu…

    (33)
  2. The passenger

    Am crezut că sunt singurul care a renunțat la kauflnd de când au reamenajat. Îmi fac cumpărăturile din magazinele de proximitate, chiar dacă unele produse sunt mai scumpe cu 10-50 de bani, per total cheltui mai puțin. La K. îmi puneam în cărucior toate porcăriile de care de fapt nu aveam nevoie și cumpăram în cantități de parcă m-aș fi pregătit de un concediu în Coreea de Nord.

    (30)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.