Șeful CJ, vești despre modernizarea drumurilor, centura Bistriței și complexul sportiv

Holistic

”Am reziliat contractul pentru tronsonul Ilva Mică – Măgura Ilvei din DJ 172 D, mă bucur că am reziliat amiabil contractul pentru că lucrurile erau complicate altfel, urmau procese și riscam să pierdem finanțarea. Toate lucrurile s-au făcut în acord cu ADR Nord-Vest, cu unitatea de management pe POR și sunt în linie dreaptă, se actualizează documentația și cam într-o lună urmează licitația, sper să avem noroc de un constructor care să ducă până la capăt. Nu suntem în pericol de a pierde fondurile europene, dar eu îmi doresc ca anul viitor drumul să fie finalizat. În această vară, partea de Bistrița Bârgăului, baraj, Strâmba va fi finalizată, Măgura Ilvei – Lunca Ilvei va fi gata până la sfârșitul anului. Pe tronsonul Colibița – Mița am avut foarte mari probleme de stabilitate a terenului, s-a lucrat la studii, vor fi pasarele pentru că nu poți pune asfalt în anumite zone fiindcă nu stă terenul, viaducte și alte lucruri. Fiecare decizie este în acord cu ADR Nord-Vest. Lucrurile merg foarte bine, sunt sute de km de drumuri care au astăzi finanțare și care sunt în diferite stadii. Cu mici excepții, îmi doresc ca la finalul mandatului meu, în iunie 2020, să ne apropiem de 700 km drum modernizat din 730 cât are rețeaua de drumuri județene”, a declarat într-o conferință de presă președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Radu Moldovan.

Președintele CJ a afirmat că s-a discutat în permanență cu CNAIR despre Autostrada Nordului, despre varianta ocolitoare a Bistriței și despre ultimele tronsoane de modernizat din DN 17 D și C, Rodna – Valea Mare, Telciu – Dealul Ștefăniței. ”Pentru DN, sunt în fază finală documentațiile și va începe lucrul anul acesta. Am discutat în permanență despre Dealul Dumitrei, Dealul Ștefăniței, Pasul Rotunda, sperăm ca anul acesta să facă achiziția publică și pentru proiectarea și execuția acestor tronsoane. S-a identificat un potențial viitor traseu pentru centura Bistriței, care să nu mai nască atâtea dezbateri și conflicte și pe care îl vom propune celui care va face studiul de fezabilitate: de la Sărata, dincolo de Parcul Industrial, prin Monariu și să iasă după Livezile. Licitația este în derulare pentru studiul de fezabilitate”.

El a menționat că proiectul complexului sportiv din Wonderland a trecut ieri de penultima etapă, comisia tehnică interministerială, iar într-o săptămână-două va fi emisă Hotărârea de Guvern, urmată de licitația pentru proiectare și execuție.

Eugen Gheorghe

A absolvit Facultatea de Litere, Secția Română-Engleză, a Universității București. A debutat în presă în 1996 la publicația Steaua Sport Magazin. A lucrat, de-a lungul timpului, la ziarul ProSport, postul de radio Europa FM, agenția de presă Mediafax, dar și la clubul de fotbal Gloria Bistrița, unde a fost purtător de cuvânt. Din 2011 scrie la Timp Online.
Eugen Gheorghe

Google Ads-sub articol

Comentarii

  1. Sofer

    Băgați mare cu Varianta Ocolitoare Monariu că altfel în scurt timp riscăm să ne sufocăm în trafic.

    (3)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.