Actualitate

Pe aici nu se trece! Strada din Bistriţa cu barieră exact la mijlocul ei (FOTO)

Pe o stradă din Bistriţa nu se trece cu una cu două. În niciun caz dacă nu ai telecomandă ca să ridici bariera, amplasată nu oriunde, ci la mijlocul ei. Aceasta în condiţiile în care nu vorbim de un drum înfundat, strada Arcaşului din Bistriţa făcând legătura cu alte străzi din zona unde se află.

La prima vedere, cei care şi-au construit aceste case nu s-au gândit la nimic altceva decât la binele lor, deşi, în caz de nevoie, nici ambulanţele şi nici pompierii nu ar putea interveni operativ, ceea ce s-ar putea să-i coste destul de scump, poate chiar viaţa.

Totuşi, oamenii au fost cinstiţi: bariera amplasată la jumătatea străzii este anunţată la ambele capete ale ei. Într-o parte e lipit un afiş deteriorat, iar în cealaltă parte sunt puse nişte semne care seamănă cu cele de circulaţie.

Timp Online a consultat surse judiciare potrivit cărora pentru amplasarea oricărui tip de construcţie este nevoie de o autorizaţie, iar o barieră face parte din categoria celor pentru care este nevoie de aprobare.

Primăria Bistriţa şi Inspectoratul de Poliţie Judeţean au promis că vor face verificări şi ne vor comunica rezultatul acestora.

54 comentarii

  • O sa dispara cat de repede. Nu cred ca e drum privat acolo ca sa poti face tu cum te duce capul. Ah, ca au pus ei semnul ala cu „drum privat”, aia poate face oricine, dar nu inseamna ca e si legal. Sper ca autoritatile sa isi faca treaba.

  • e pocaitul de Repede de la Rombat…asta a amplasat bariera….ca nu cumva sa-i treca vreun ortodox pe strada lui…
    asta inseamna spirit crestin…plin de pocainta…

    • Pana la urma fiecare face ce vrea in curtea lui ! Nu stiu de unde atâta “ura” deci religia nu are nimic de-a face cu bariera !!! Sunt multe străzi private in Bistrita care au poarta și de-o parte și de alta deci POARTA nu bariera !!

  • In acest caz nu are ce cauta acolo masina de dezapezire. si fara sa i se impute ceva. Poate ca s-a mutat in secret fostul primar MAZARE al Constantei ca el le avea cu barierile . Mai sti ?

    • Nu imputa nimeni, dezapazirea se face din initiativa proprie, la fel ca si toaletarea copacilor de pe margine, cosirea paraului.

  • SA CONTESTI PROPRIETATEA CUIVA!!!!
    Daca respectivul face dovada proprietatii cu acte de proprietate ATUNCI ACEL TEREN/DRUM DE ACCES este proprietate privata…ce nu intelegeti…ca a montat o bariera e altceva
    Daca vrea omul poate sa-si puna un lant intre doua tevi in loc de bariera si cei ce au ATV pot sa vina cu ce viteza vor sa-si rupa gatul!
    In Romania proprietatea e garantata…inca!!!!!

    • 1. Asta cu lanțul e tare… nu-mi vine să cred ce caracter jegos pot avea unii creștini. 2. Pe de altă parte, nu e așa. Extrapolând, ai avea dreptul să omori pe oricine care se află în magazinul tău sau în curtea ta, indiferent cum a ajuns acolo. 3. Proprietatea în România nu este GARANTATĂ, ci PROTEJATĂ. Mai studiază.

    • Caracterul jegos e in urma ta atata timp cat nu faci discernamant intre mistocarela si dorinta sau intre prostie si dezinformare

      https://www.constitutiaromaniei.ro/art-44-dreptul-de-proprietate-privata/

      Art. 44 – Dreptul de proprietate privată
      (1) Dreptul de proprietate, precum şi creanţele asupra statului, sunt garantate. Conţinutul şi limitele acestor drepturi sunt stabilite de lege.
      (2) Proprietatea privată este garantată şi ocrotită în mod egal de lege, indiferent de titular. Cetăţenii străini şi apatrizii pot dobândi dreptul de proprietate privată asupra terenurilor numai în condiţiile rezultate din aderarea României la Uniunea Europeană şi din alte tratate internaţionale la care România este parte, pe bază de reciprocitate, în condiţiile prevăzute prin lege organică, precum şi prin moştenire legală.
      (3) Nimeni nu poate fi expropriat decât pentru o cauză de utilitate publică, stabilită potrivit legii, cu dreaptă şi prealabilă despăgubire.
      (4) Sunt interzise naţionalizarea sau orice alte măsuri de trecere silită în proprietate publică a unor bunuri pe baza apartenenţei sociale, etnice, religioase, politice sau de altă natură discriminatorie a titularilor.

    • Da, este proprietate privata cu interdictie de acces daca strada a fost asfaltata de proprietari si daca utilitatile au fost aduse pe banii lor, platesc lumina stradala din banii proprii, nu au beneficiat si nu beneficiaza de nicio facilitate din resurse publice.
      Daca e asa, e ok. daca nu, e nesimtire, asa cum nesimtire a fost cand pdl-istii au votat in CL impotriva Centurii ocolitoare pt.ca il deranja pe di. Tuta si alti cativa „privati„

  • CUM PW…LA MEA SA PUI O BARIERA PE DOMENIUL PUBLIC DE CARE SA TREACA SA-SI PARCHEZE MASINILE DOAR …PRIVILEGIATIII????????????
    aia sfidare nu …asta!

    • Nu e drum public, drumul e constituit pe o proprietate privata si destinat doar folosirii lui de catre coproprietari si invitatii acestora, si pentru serviciile uzuale in interesul acestora (posta, curieri, citit contoare etc).

  • Dacă e drum privat, ar trebui că deținătorii să se ocupe de amenajare, deszăpezire, iluminat. Dacă basculează primăria chiar și o singură mașină de balastru, se consideră furt. La fel e și cu iluminatul străzii.

  • Sincer nu vad cu ce va deranjeaza pe voi publicul faptul ca aceasta strada ar figura ca privata si ca este inchisa.
    Un prim argument e faptul ca da intradevar este infundata, dar accesul se poate face pe ambele parti pana la bariera ( acest drum fiind unul de legatura intre Dumitrei Vechi si Ioan Slavici /str subcetate) deci practic avand acces orice strain pe o strada ca asta neasfalalta de primarie si neintretinuta, nu cred ca personal v-ar conveni sa va treaca toti badaranii cu viteza si dita mai praful in urma lor.
    Un al doilea argument este si faptul ca poate fi considerata o zona mai retrasa/rezidentiala oamenii vrand sa profite de intimitate si liniste nu sa fie o strada principala pe acolo.
    Plus ca daca nu ma insel nu este neaparat propietatea statului deoarece drumul a fost lasat din pamantul ficarui propietar in urma cu ani de zile cand s-au vandut parcele cu drum de acces. Iar faptul ca in apropierea drumul se afla un urias canal de scurgere ar putea reprezenta ca acela este pe o portiune de teren unde ar fi normal sa figureze drumul public, nu pe pamantul lasat de oameni inafara gardului. Zic asta pentru ca aceiasi treaba este dinspre Dumitrei vechi pana la o anumita lungime, adica canalul este inconjurat de doua drumuri secundare de acces ( drumul de peste canal fata de strada Arcasului se opreste undeva la jumatate unde este chiar si bariera).
    De asemenea zicea cineva de masina de dezapezit, zau? Primaria debia curata strazile principale dar minteni o amarata de strada unde stau 10-20 de famili…
    Si spun toate astea pentru ca locuiesc in zona si avem aceiasi problema cu strainii care frecventeaza strada noastra care de asemenea este rezultata datorita faptului ca fiecare a cedat drum de acces din pamantul sau. SI ESTE DESTUL DE NORMAL SA NU ACCEPTI ACCESUL ORICARUI INDIVID CARE DE ALTFEL ESTE UNUL FARA BUN SIMT ( el nelocuind acolo nu il intereseaza cat de mare este viteza cu care ruleaza pe un drum pietruit si neasfaltat sau cat de mult praf lasa in urma arogantei sale de a merge tare) spun asta de asemenea ca strada mea este o fundatura si tot se gaseste cate un mare istet. Dar ce sa mai spun in cazul celor care strada este una secundara dar leaga doua strazi principale si oamenii mai au casa si la drum cu geamurile deschise sau hainele intinse la uscat. Ce sa mai spun de o masa afara sub foisor unde se asterne praf gramada.
    IN FINAL NU O SA-MI DEA NIMENI DREPTATE, IAR CEI CARE O SA CRITICE ASTA NU AU GUSTAT-O PE PROPIA PIELE SI LOCUIESC LA BLOC UNDE NU INTAMPINA ASTFEL DE SITUATII.
    DAR SUBSCRIU CINE NU ESTE DE ACORD CU PAREREA MEA SA VINA CU ARGUMENTE SI EXEMPLE REALE!
    MULTUMESC!

    • Aveți perfectă dreptate și nu ne deranjează că un drum privat are barieră. Dacă e pe pământul vostru, aveți dreptul să-l îngrădiți. Tuturor le convine, noi nu avem treabă pe-acolo (eu personal habar n-am avut până acum de acest drum și nici nu știu unde se află) iar primăriei îi convine că nu are bătăi de cap cu asfaltarea, iluminarea, deszăpezirea și întreținerea drumului.

    • Bineinteles ca nu aveti dreptate in anumite privinte că exact pe strada asta stau si mereu trebuie să înconjur când am de mers in partea de sus a orașului. Cand a fost nevoie sa ajunga smurdul la casa noastră abia a reușit să ajungă si a venit pe la apolo si ma mai deranjează faptul că ei circulă cu viteză prin fata casei noastre în ideea in care ei au argumentat că bariera e pusă ca au copii mici si e periculos pt ei când circulă mașinile cu viteză. Stau uneori si cate 15 minute după taxi pt ca nu le convine sa bată atâta drum de la lama pana la apolo.
      În legătură cu masina de dezapezit chiar vine pe strada deci dacă nu știți abrineti-va.
      Sunt multi nesimțiți care circula tare in special cei care și-au pus bariera. Dacă tot o au sa circule pe partea lor nu se ne bage noua praful in casa sau foișor.

    • Localnicule, pune si tu o barieră în fața casei tale! Doar e drum privat, ai dreptul! Sau montează „gâlme” pt calmarea traficului!

  • Evident ai ramas fara subiecte pentru articole..fa un drum pana in Cluj/Floresti sa vezi cate strazi au bariera, chiar la inceputul strazii. Este ceva legal, sunt strazi private, si daca suna cineva la ambulanta, o sa deschida si bariera ca doar nu e dobitoc. Da te-ai trezit tu grijulia de tine… 100% „nu ai vrut” sa bagi tu sa bagi râcă intre oameni, ci numa din grija fata de popor ai scris tu articolul asta. Jurnalism de scandal

    • Una este să ai barieră la începutul unei străzi înfundate pe care ţi-ai săpat-o singur, alta e să pui barieră la mijlocul unei străzi din oraş. Mi se pare de un egoism exacerbat să faci aşa ceva şi o aberaţie să ţi se permită. Cine vrea să nu vadă oameni trecând pe stradă să se mute în pădure. Nu trebuie să stea în oraş ca să pună în pericol vieţile altora. Printr-o decizie, Consiliul Local trebuie să pună punct acestor aberaţii. Vrei să stai la oraş? Bun! Înţelegi în primul rând că nu eşti singur, trebuie să accepţi compromisuri. Altfel te muţi în extravilan şi faci ce vrei. Acesta este un subiect scandalos care ne arată că fiecare face ce vrea în acest oraş în funcţie de cât e de influent. Dacă eu sunt jurnalist de scandal e foarte puţin important. Sunt jurnalist punct. Bariera trebuie dată jos URGENT.

    • Cu tot respectul de data asta aveți un punct de vedere greşit.
      Prin analogie, locatarii unui bloc să zicem unui bloc lung ar fi obligați să desfințeze toate sistemele de control de acces la scările de la locuințele coproprietate – bloc cu interfon, cartelă etc ) pentru ca şi pentru şi pentru publicul general să fie mai scurt drumul de la alimentară şi locuința lor situată în spatele acelui bloc , scurtcircuitând, intrând prin față şi ieşind prin spate , în loc să facă ocolul proprietății sau oricine ar putea dormi în casa scării deoarece ar fi spațiu public.
      Casa scării are acelaşi rol de asigura acces la locuințele individuale private doar că dimensiunile fizice ar fi mai mici decât cele ale unui drum desfăşurat pe orizontală.
      E dreptul fiecărui om sau grupări de oameni să stabilească drepturile de acces la proprietatea lor singurele excepții fiind intervenția în situații excepționale -pompieri poliție ambulanță.
      E un principiu vechi din dreptul anglo saxon casa fiecărui om e castelul său, de aia trebuie mandate de la judecător.
      Dacă oamenii de acolo au stabilit că cedează o parte din proprietatea lor privată plătită deja din banii lor, e dreptul lor să facă regulile pe terenul lor.
      Nu traversezi curtea unui om dacă nu te lasă.
      Too bad că funcţionarii de la Primărie nu au respectat un plan de urbanism de acces la un drum public , că poate publicul plăteşte un iluminat privat pe o proprietate privată comună dar e vorba de a respecta o co-proprietate privată în principiu.

  • haideti sa vedem…. punem bariere pe toate drumurile.. private.. astfel ca fiind creat precedentul.. urmeaza… Vasile goldis si . vasile lucaciu.. tot acolo in zona si cu acelasi statut.. inclusiv arcasului.. in continuare catre poieni… ar trebui pe principiul asta ca toate strazile private sa le inchidem cu bariere.. si sa le interzicem circulatiei publice… bravo.

    • Daca proprietarii de pe strazile enumerate decid, pot sa monteze bariere, pentru ca sunt proprietatile lor. Iar dreptul lor de a decide asupra proprietatii nu poate fi pus in discutie. Comentariile si parerile sunt de prisos, nu este nimeni indreptatit sa critice o persoana pentru ca si-a facut carare in curte, intre poarta si casa. Circulatia publica se desfasoara pe drumurile PUBLICE, dupa regulile din Codul rutier. Circulatia pe drumurile/cararile private se desfasoara dupa regulile stabilite de proprietar/proprietari. Parerile emise in necunoastere sau in dispretul legii nu ajuta. Dimpotriva, dauneaza. Si au un usor iz marxist, conducand parca la ideea de ”proprietate a intregului popor”, chiar daca emitentii acestor pareri imbratiseaza doctrine din alt spectru.

  • Totusi eu cred ca nu locatarii/proprietarii de acolo au construit drumul ala, acolo nu a fost camp si au facut ei drumul cand au construit casele, nu cred lucrul asta…din cauza asta nu se impune statutul de drum privat…atat am vrut sa zic…asa ne putem face toti in cartier aleea din fata blocului cu bariera si nu intra si nu iese nimeni fara permisiune…asta imi aduce aminte de ceva care se numea comunism, chestia aia de care tot vor unii sa scapam, dar prin astfel de manifestari vad ca ne intoarcem intracolo…pai cum mai era? nu mai e #rezist? gata? ati sucombat si ne intoarcem pe vremea aia?

    • Bogdan, chiar asa a fost, un teren mlastinos care a fost amenajat in totalitate de locatari, eu cand mi-am construit si am vrut utilitati am fost pus sa cer acordul locatarilor deoarece a fost trase pe cheltuiala lor.

    • Nu ne plac smecheriile asta e problema, toata lumea trebuie sa fie corecta indiferent daca e bogat sau sarac.

  • Au observat proprietarii de vile ca sunt deranjati de numarul mare de autoturisme care mai „fenteaza”traficul aglomerat din oras sau de pe centura si care aleg sa mai foloseasca si alte strazi. Daca nu se folosesc si alte strazi doar cele aglomerate atunci vom avea vesnic un trafic bara la bara prin oras. Desfintati bariera pt ca vrem sa trecem si pe strada asta. Iluminatul strazii il platesc proprietarii sau este din banul public????

  • Drumul poate fi privat şi cu o barieră. (coproprietate între vecini fiecare oferă dreptul de partaj pe parcelele lor pe care sunt proprietari de drept celorlalți şi invitațiilor lor).
    Însă.
    1.Ar fi interesant de reconstituit mecanismul prin care persoanele respective au intrat în posesia loturilor respective. Anterior venirii comuniştilor, ulterior revoluției.
    2. Ar fi de asemeni de intersant de văzut costurile legate de iluminatul stradal. Instalarea stâlpilor factura la curent. Nu cred ca şi din bugetul primăriei să fie achitate sume pentru o folosință privată.
    Dacă o persoană de origine romă şi-ar trage curent în modul respectiv ,pentru luminarea spațiului adiacent sau pentru a găti s-ar numi furt de curent şi ar risca închisoarea
    Dacă un mahăr local, face asta se cheamă securizarea şi amenajarea locurilor şi nu prea riscă nimic.
    Însă se pune şi problema cum Primăria a autorizat construcții fără acces la un drum public..???

    • -3- ai dreptate in legatura cu asimilarea situatiei de fata cu interfonul de pe casa scarii
      -2-proprietatea de orice natura trebuie respectata!!!
      0-izolatia blocurilor private de catre primarie nu e UN BUN COMUN
      1-daca se constata ceva anormal insemna ca primaria e corupta, proprietarii de acum sunt cumparatori de buna credinta
      2-atata timp cat pe strada respectiva sunt platitori de impozite atunci si ei au dreptul la o starda privata asfaltata, deszapezita si iluminata cu cheltuieli de la bugetul local chiar daca e baricadata FACAND ASEMANAREA CU IZOLAREA BLOCURILOR PRIVATE, TICHETELE DE VACANTA DATE BUGETARILOR, FACILITATILE NESCRISE DATE BUGETARILOR DE A SE PLIMBA CU MASINA DE SERVICI, etc
      3-aia au acces la un drum public atata timp cat nu folosesc elicopterul sau chiar …trenul!!!!

    • Vrei confort propriu îl plăteşti din buzunarul propriu.
      Nu poți pretinde să împarți patul trăgând plapuma doar pe partea ta.
      Taxele etc sunt pentru drumurile comune publice pe care le împărțiți cu dl Taloş.
      Mai greu să-i pretinzi să-ți plătească factura la curent iar tu să-i spui..ntzzz nu intra pe strada mea.

  • Pornind de la premisa, necunoscută cert, că terenul peste care trece calea de acces în discuție este proprietatea privată a riveranilor, care au înțeles să-l folosească în comun cu titlu de drum privat, este legală și chiar justificată montarea restricției de acces.
    Nu-i nimic scandalos ci este absolut firesc, în concordanță cu viziunea Constituției asupra proprietății, acest lucru; el este o firavă îndepărtare de viziunea comunistă a vremurilor trecute, potrivit căreia ce-i al meu e-al tuturor, adică proprietate obștească.
    Dacă primăria are nevoie să-l transforme în drum public, n-are decât să exproprieze terenul cu despăgubirea cuvenită și apoi va putea impune legea drumului public pe terenul respectiv.
    Că nu intră dezăpezirea, de ce ar fi treaba altora și nu a locuitorilor care au acceptat acest lucru.
    Este surprinzătoare înfocarea cu care se susține o temă contrară economiei capitaliste, care pune proprietatea în centrul ei, ca motor al prosperității; din discuții se degajă mai degrabă ideea că s-ar dori să rămânem în „vechea formă de proprietate asupra mijloacelor de producție”, în care proprietatea de obște să fie regula.
    Sper c-au apus acele vremuri, chiar dacă reminiscențele ideologiei respective sunt prezente încă.

    • Se pare că sunt probleme grave de educație.
      Comunismul şi Statalizarea excesivă au distrus noțiunea de drepturi private individuale e un Stat unde permitem prea uşor accesul Puterii în unele cazuri ( exemplu controlul automat al maşinilor private de către orişicine cine are hârtie cu ştampilă fără a încadra limitele acestora – abuzurile de putere , printr-un mandat) . E unul dintre puținele State unde eşti tras pe dreapta şi obligat automat să deschizi portbagajul sau portierele fără ca şi persoana să aibă un mandat sau indiciu rezonabil că s-a comis o infracțiune, iar persoana care efectuează controlul e pusă automat într-o poziție de control autoritar abuziv ( culoare, tip de.vehicul )
      Cât timp statul (care poate fi confiscat de grupări minuscule dar influente) prin autoritățile sale nu respectă proprietatea privată, jurnaliştii sunt confuzi privind limitele intervenționismului de tip statal vs drepturile private individuale…avem situații din astea, instituții care urmăresc un cetățen pe motivul că nu le place placa de înmatriculare ,controale ale fiscului care dau buzna a doua zi în sediul redacțiilor jurnalistice pe motivul că s-a scris un articol critic la adresa şefului politic.
      Etc.

  • Daca maine apare poarta cu telecomanda in loc de bariera si in plus poarta si la celelalt capat al drumului privat, plus pavat drumul… gata v-ati linisti toti!

    • Păi da.
      Şi un contor la cablul care alimentează luminile de pe stradă strada iar factura împărțită la familiile respective.
      Ai bani de o barieră, nu e drum public..vrei linişte intimitate ,ok asumi costurile tale adiacente.
      Mă întreb acum, cum figurează taxele pe terenul respectiv.
      Familiile respective plătesc taxe pe suprafața respectivă?
      Dacă nu , e o altă mâncare de peşte.
      Poate De fapt la bază stā lăcomia unora din Primărie care au acceptat ilegalități şi bypassarea legii probabil, în timp ce familiile respective strecurau un plic pentru nişte autorizații care nu respectau normele sau „o vorbă bună”.

  • Omiteti un aspect, strada e deschisa oricui vrea sa ajunga acolo… chiar si celor care nu merg la cineva din zona… atata tot ca nu poate fi traversata de la un capat la altul. si alt aspect, cu piciorul se poate trece dintr-un capat in altul!
    Deci nu e aceeasi treaba ca si cum propietarii ar interzice accesul pe strada lor!

    • Nu asta scrie pe pancartă.
      Scrie clar Accesul Interzis , Drum Privat.
      Dacă aş fi de la Primărie le-aş trimite factura utilitățile publice pe segmentul respectiv divizată la numărul de familii ,plus sper că respectivii locuitori plătesc taxele pe suprafața de drum în uz privat la fel ca toți bistrițenii .
      Dacă aş fi privat m-aş asigura că accesul pe terenul meu ar fi blocat fizic şi clar semnalizat cum spunea cineva cu porți iar când cineva mi-ar trece prin curte(drum) pe care plătesc taxele proprii aş chema poliția.
      Astfel regulile de delimitare respectare a proprietății şi responabilizare confort propriu egal bani proprii investiți, ar fi clare.
      Cam greu de trăit în două lumi paralele simultan.
      Unii cetățeni care au pretenții de investiții în confort privat cu bani publici cheltuiți şi invers publicul care are pretenții de a considera o proprietate privatã ca şi bun de folosință comun.
      Fiecare parte trebuie să-şi asume responsabilitățile.

    • Corect. Drumul este al lor (proprietate privata), deci au voie sa-si puna bariera cum doresc. Ideal ar fi fost bariera la fiecare capat al drumului, cu telecomenzi la fiecare proprietar, pentru ca din pacate acele tentative de semne de circulatie (puteau sa comande originale „Accesul interzis” si „Drum inchis circulatiei publice”) nu prea sunt luate in seama de soferi. Iar iluminatul daca e public, sa nu mai fie public, adica sa li se factureze curentul. Plus constructia stalpilor, a fost gratis? Probabil ca ar fi trebuit sa nu fie gratis daca stalpii au fost pusi pe si daca deservesc o proprietate privata.

  • BROBLEMA IN BISTRITA E ALTA
    PRIMARIA CAND DA AUTORIZATIA DE CONSTRUIRE TREBUIE SA ASIGURE
    UTILITATI
    DRUM

    SI CAPACITATEA DE FOLOSI BANII PRIMITI DE VIITORUL CONTRIBUABIL CAT MAI BINE…asa cum O SA NE FOLOSEASCA BANII DE ACUM INCA 20 DE ANI INAINTE PE TOATA DURATA CAT SE PLATESC CREDITELE LUATE PENTRU INVESTII PROASTE ASA CUM SUNT administratiile din romania (bine ca prima lor grija e sa-si ……MARESCA SALARIILE!!!…O TARA PLINA DE PACALELI!)

  • Când stai pe strada asta și nu ai acces la barieră și trebuie să ocolești? Nu toată lumea de pe stradă are acces la barieră! Frații!!!

    • Aceasta este intr-adevar o problema. La acea bariera ar trebui sa aiba acces (telecomanda) toti cei care locuiesc pe drumul respectiv. Sau mai bine sa fie bariere la fiecare capat al drumului, nu bariera la mijlocul drumului asa cum este acum, si sa aiba toti telecomenzi. Daca ar fi bariere la fiecare capat al drumului nu ar mai patrunde masini nedorite pana la mijlocul drumului.

  • Cum se face ca toti stalpii de iluminat public sunt in curtile oamenilor?
    Cum se face ca politia nu aplica amenzi cand ,,fratii” parcheaza aiurea in jurul biserici lor ?

    Cand vom avea raspunsul la intrebarile de mai sus vom afla si raspunsul la amplasare bariera.

  • Daca drumul este public adica in proprietatea primariei, bariera trebuie scoasa si facut dosar penal cui a pus-o. Daca drumul este privat atunci au voie sa puna bariera, insa desigur doar cu autorizatie de construire. In cazul in care drumul e privat, ar fi fost normal sa puna bariere la fiecare capat al drumului, nu la mijlocul drumului.

Apasă aici ca să comentezi

Dă-i un răspuns lui Pe repede înainte Cancel

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS