TeraPlast a prelungit mandatele a doi dintre directori

Holistic

Grupul TeraPlast, unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcţii din România, a anunţat, miercuri, că a prelungit mandatele a doi dintre directorii Grupului – Ioana Birta, director financiar, şi Cosmin Pătroiu, director general TeraSteel – pentru o perioadă de 4 ani.

Decizia a fost luată de către Consiliul de Administraţie în data de 10 iunie.

Ioana Birta conduce departamentul financiar al TeraPlast din luna iunie a anului 2017.

”Sub mandatul Ioanei Birta în calitate de CFO, Grupul TeraPlast a înregistrat anul trecut o creştere de 91% a cifrei de afaceri şi de 55% a EBITDA, comparativ cu 2017. Ioana a contribuit semnificativ la bazele dezvoltării Grupului pe termen mediu prin proiecte ample de investiţii, printre care şi cele în valoare totală de 15 milioane de euro, co-finanţate prin schema de ajutor de stat”, se arată în comunicat.

Ea a fost responsabilă de integrarea business-urilor intrate în portofoliul TeraPlast în anul 2017 şi a contribuit la reorganizarea structurii grupului, fiind vorba despre integrarea companiei Politub în divizia de polietilenă a TeraPlast şi de organizarea liniei de reciclare în business-ul TeraPlast Recycling.

”Obiectivele din noul său mandat sunt legate de îmbunătăţirea proceselor, care reprezintă un suport esenţial pentru ritmul de dezvoltare a Grupului. Ioana a activat timp de zece ani în cadrul unor companii internaţionale de top din sfera auditului şi serviciilor de consultanţă şi este membră ACCA (Association of Chartered Certified Accountants)”, se arată în comunicat.

Cosmin Pătroiu are o experienţă de peste 15 ani în domeniul materialelor pentru construcţii şi s-a alăturat Grupului TeraPlast în anul 2013. Este director general al TeraSteel din luna februarie a anului 2017.

”Din poziţia executivă, Cosmin Pătroiu a contribuit la dezvoltarea companiei pe pieţele externe şi a transformat fabrica din Serbia într-unul dintre cei mai importanţi furnizori regionali de panouri termoizolante. Obiectivele sale în noul mandat sunt consolidarea poziţiei companiei pe pieţele existente şi extinderea prezenţei brandului TeraSteel către noi ţări din estul şi centrul Europei. TeraSteel România şi Serbia au înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 262 de milioane de lei”, se arată în comunicat.

Google Ads-sub articol

Comentarii

    • class

      Vorbesti sa sune… stii ce inseamna vreo cateva sute de locuri de munca pentru acest județ? Asa cam inspre 1000 in foarte scurt timp la planurile de investitii ce le are in prezent aceasta firma… plus familiile celor care muncesc acolo… alte câteva sute dacă nu mii de suflete ce depind de această companie… Si vreo cateva zeci de milioane de lei platite anual impozite si taxe la stat… si alte cateva milioane bune la bugetul local… ca sa nu mai vorbim de actionarii care isi au economiile de o viață investite acolo… alte cateva sute de oameni cu familiile lor… beneficiarii actelor de caritate, ai donatiilor către biserici, elevii si sportivii sustinuti prin sponsorizari de această mare si de succes companie… ia mai gândește-te… poate totusi revii la sentimente mai bune… sper… si toate astea se datorează în foarte mare măsură si acestor manageri de succes… Felicitări lor! Merita toata aprecierea noastră aceasta echipa minunata care se numeste TERAPLAST! Sa fim mândri si recunoscatori că au ales să dezvolte acest business la Bistrita.. sau lângă Bistrita… SUCCES!

      (12)

Lasă un răspuns la ecologistul Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.