Cum explică managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă cozile de la Policlinică

Merigo

După minivacanţa de 1 Mai, care a început vineri şi s-a încheiat marţi, o zi mai târziu, în faţa Policlinicii Bistriţa, fiind şi început de lună, s-au format cozi înainte de ora deschiderii, conform unor fotografii postate pe site-uri de socializare. Managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Bistriţa, Gabriel Lazany, a recunoscut problema, menţionând că au fost luate deja măsuri pentru remedierea situaţiei.

„Deși policlinica a fost modernizată, în prezent fiind una dintre cele mai moderne policlinici din țară, un lucru încă ne plasează în secolul trecut: cozile interminabile și timpii de așteptare din fața cabinetelor de consultații. Au fost luate deja măsuri pentru remedierea acestor deficiențe, acum 2 săptămâni având o întâlnire cu reprezentanții firmei de soft care a furnizat programul informatic utilizat de spital, în vederea implementării unui modul de programări on-line pentru pacienți. Noua facilitate va elimina în mare măsură cozile de la programare și timpii de așteptare din fața cabinetelor, pacienții urmând a avea alocat pe lângă numărul de ordine, și ora programată pentru consultație. Până la implementarea noului sistem de programare pentru consultații, ne pare rău pentru neplăcerile create”, a scris pe Facebook Gabriel Lazany, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Bistriţa.

Sursa foto: Facebook Ana Dragu 

Cristiana Sabău

Cristiana Sabău

A absolvit Universitatea "Babeş-Bolyai" Cluj-Napoca, Facultatea de Litere, secţia română-franceză. În 1996 a debutat în mass-media. A colaborat de-a lungul timpului cu mai multe instituţii de presă printre care Ziua, România Liberă, Europa FM, Radio 21,Radio România, Mediafax, NewsIn, Realitatea TV. În 2011, anul în care a fondat publicaţia Timp Online, a primit distincţia "Jurnalistul bunei guvernări", decernat de Asociaţia pentru o Românie Curată pentru investigaţia care a dus la demisia unui ministru din Guvernul României.
Cristiana Sabău

Google Ads

Comentarii

  1. Lia

    Cu resursa umană ce facem? Doctorii care întârzie, asistentele țâfnoase? Indivizii care intra în cabinete peste nr. atribuit? Igiena… De asta aleg cetățenii particularul.

    (31)
  2. black plague

    Policlinica a fost adusă la standarte europene dar doctorii efectiv își bat joc de bolnavi, după așteptări de multe ore fac o consultație la repezeală 2-3 minute și trimit pacientul la cabinetul lor particular sau la spital unde cer șpagă chiar dacă li s-au mărit mult salariile !

    (23)
  3. Doru

    Daca si programul asta va fi facut de Ghita si oameniilui, asa ca toate celelalte, atunci sa nu ne mai miram ca se va bloca atunci cand ai cea mai mare nevoie de el.

    (5)
    • Alan Dala

      Programele facut de firmele lui Ghita se blocau din cauza serverelor subdimensionate. Poate stiti ca multe softuri a facut pentru SRI si alea nu s-au blocat. 😉

      (4)
    • ///

      Ghiță era numai de fațadă! SRI era în spatele afacerilor ca și în cazul Hexifarma, Siveco, RCS-RDS și multe altele, firme care de fapt sunt pușculița SRI.

      (2)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.