S-a mai deschis un magazin în B1 Shopping Bistriţa

Transmixt

Un brand de îmbrăcăminte lansat în Franța în 1985, iar 12 ani mai târziu intrat în porto­foliul unui grup din Tur­cia, şi-a deschis un magazin în B1 Shopping Bistriţa. A intrat pe piața din România în 2009 şi care vinde îmbrăcăminte și accesorii pentru toate categoriile de vârste. Este vorba de grupul turc LC Waikiki, cel care a văzut în România un potențial de creștere foarte mare pentru brandul care vrea să aibă aici cu până la 40 de magazine până în 2023.

 

Compania vizează pentru 2017 o rată de creștere a afacerii de 50% comparativ cu 2016 și o suprafața totală a magazinelor de minim 23.000 m2.

LC Waikiki are magazine în România în: București (6), Cluj (1), Brașov (1), Ploiești (1), Arad (1), Constanța (2), Baia Mare (1), İasi (1), Craiova (1), Oradea (1). Deschiderea unui nou magazin presupune o investiție de 1,5 milioane de dolari. Principalii concurenți ai companiei sunt H&M, Zara, dar și FashionDays.ro sau FashionUp.ro.

Cristiana Sabău

Cristiana Sabău

A absolvit Universitatea "Babeş-Bolyai" Cluj-Napoca, Facultatea de Litere, secţia română-franceză. În 1996 a debutat în mass-media. A colaborat de-a lungul timpului cu mai multe instituţii de presă printre care Ziua, România Liberă, Europa FM, Radio 21,Radio România, Mediafax, NewsIn, Realitatea TV. În 2011, anul în care a fondat publicaţia Timp Online, a primit distincţia "Jurnalistul bunei guvernări", decernat de Asociaţia pentru o Românie Curată pentru investigaţia care a dus la demisia unui ministru din Guvernul României.
Cristiana Sabău

Google Ads

Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.