Actualitate

Cu ce medii s-a intrat toamna la Facultatea de Business a UBB Extensia Bistriţa

Facultatea de Business a Universităţii „Babeş-Bolyai”, specializarea Administrarea afacerilor de la Extensia Bistriţa, nu a reuşit să îşi completeze cele 27 de locuri rămase libere după sesiunea de vară decât cu 19 studenţi. Aceştia vor frecventa cursurile la zi, dar vor plăti taxă de şcolarizare.

Conform rezultatelor publicate de UBB, Daniela Pop a intrat prima cu media 8,50, fiind urmată de Alexandra Susa cu 8,40 şi Roxana Condrovi cu 8,04. Ultimii au intrat Emanuel Kiss cu 6,00, Ligia Sereţan cu 6,06 şi Robert Varga cu 6,13.

Pentru absolvenții de liceu cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă şi pentru absolvenții cu diplomă de licență sau absolvire, media de admitere s-a calculat, la alegere, în una dintre următoarele forme: 100% media examenului de bacalaureat (în cazul în care candidatul nu participă la concursul de cunoștințe sau nu dorește să se țină cont de această notă), sau 100% nota concursului de cunoștințe, doar dacă această notă este cel puțin egală cu 9,00 (nouă 0%), sau 70% media de la examenul de bacalaureat + 30% nota concursului de cunoștințe, dacă nota de la concursul de cunoștințe este cel puțin egală cu 6,00 (şase 0%).

În anii trecuţi, la Facultatea de Business din Cluj, cea mai mică medie cu care s-a intrat la buget a fost 8.70, iar cea mai mare 10, în 2014, cea mai mică medie a fost 7,59, iar cea mai mare 9,53.

Taxa de şcolarizare este de 2500 de lei pe an, plătibilă în patru rate egale în valoare de 625 de lei.

1 comentariu

  • Asta pentru că la Cluj merg bistrițeni… Dar oricum ar fi Universitățile au darul de a ridica nivelul. Și până la urmă și Universitățile trebuie să se adapteze, până la un punct, societății… E foarte bine că avem Universități la Bistrița și se formează ușor ușor o comunitate universitară…

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS