Cristian Niculae: Nu mai vorbim despre cât de multe gropi avem, ci despre cât de frumos le reparăm

Holistic

Direcţia de Administrare a Domeniului Public din Primăria Bistriţa mai are de turnat luna aceasta covoare asfaltice pe 15 străzi din oraş care necesită reparaţii, a spus viceprimarul Cristian Niculae. Până la sfârşitul anului însă s-ar putea să circulăm însă pe o nouă stradă paralelă cu Bd. Decebal.

„Am făcut reparaţii nocturne pe 16 străzi şi pe alte 79 de străzi pe timp de zi. Mai avem undeva la 15 străzi pe care trebuie să intervenim dacă ne lasă timpul acum, în luna noiembrie. Faptul că eu nu mai dau autorizaţii de spargere nu înseamnă că nu asfaltăm. Asfaltăm până la 1 decembrie dacă putem. Sper să putem interveni. Dacă până acum discutam despre cât de multe gropi avem, acum am ajuns să vorbim despre cât de frumos le reparăm”, a spus Cristian Niculae la AS TV.

Potrivit acestuia, LDP, care lucrează la strada Colibiţei cu termen de finalizare martie 2019, s-a grăbit încât e posibilo să termine luna aceasta: „Se va putea circula pe Colibiţei. Deşi strada are termen de finalizare martie 2019, cei de la LDP au lucrat foarte bine şi speră să poată asigura legătura cu Slavici luna aceasta, să ajungem de pe Dumitrei Vechi până la Gară”.

Viceprimarul a explicat că nu avea rost vara aceasta să se facă alt gen de lucrări pe străzile vechi care urmează să intre în reabilitare: „Anul viitor intră în lucru reconfigurarea axei de transport Gării, Bulevardul Decebal, Andrei Mureşanu şi Năsăudului, în valoare de 10,7 milioane de euro. Se va face reabilitarea din perete în perete. Se intră la 80 de cm în pământ, se fac toate reparaţiile cum s-a făcut pe Dornei acum 5 ani. Acest proiect va rezolva problema pe o axă de transport din oraş. Şantierele acestea vor ţine cel puţin doi ani, dar important este că începem”.

În plus, tot de anul viitor se va lucra la proiectul Linia Verde: „Acum se lucrează la proiectul tehnic pentru reabilitarea infrastructurii rutiere. Eu cred că, începând cu a doua jumătate a anului 2019 vor începe lucrările, în vara anului viitor. Depinde cât va dura licitaţia pentru execuţie. Vreau ca lumea să înţeleagă: după ce ai toată documentaţia, este semnat contractul cu UE, ai banii în cont. În mod normal, o procedură durează 2-3 luni, dar în cazul Bisericii Evanghelice am ajuns la 9 luni. În 2019 va începe, în 2020 va fi finalizat proiectul Linia Verde”.

În această perioadă, Primăria Bistriţa a început procedurile de achiziţie publică pentru cumpărarea autobuzelor care vor deservi Linia Verde, însă acestea nu vor circula mai devreme de anul 2020. Proiectul presupune şi amenajarea a 21 kilometri de piste de biciclite.

„Eu cred că până la sfârşitul anului 2020, Linia Verde va fi un proiect finalizat. Tragem tare să fie gata până în mai 2020 (înainte de alegerile locale -n.r), dar pe POR lucrurile merg greu. Am vrea să fie gata la alegeri, dar nu vor fi toate proiectele gata. Pe unele le vom începe, la altele se va lucra”, a spus el.

Potrivit viceprimarului, în Piaţa Mihai Eminescu nu se mai face parcarea subterană întrucât s-a pierdut finanţarea europeană. „Au fost tot felul de contestaţii la acel proiect. Ar fi costat 9,5 milioane de euro acea parcare subterană fiindcă sunt foarte multe reţele acolo care ar fi trebuit relocate. Acum, pe POR 2013-2020 nu mai există această variantă. Ar trebui să găsim altă sursă de finanţare, dar 10 milioane de euro pentru o parcare nu sunt puţini bani”.

Cristiana Sabău

Cristiana Sabău

A absolvit Universitatea "Babeş-Bolyai" Cluj-Napoca, Facultatea de Litere, secţia română-franceză. În 1996 a debutat în mass-media. A colaborat de-a lungul timpului cu mai multe instituţii de presă printre care Ziua, România Liberă, Europa FM, Radio 21,Radio România, Mediafax, NewsIn, Realitatea TV. În 2011, anul în care a fondat publicaţia Timp Online, a primit distincţia "Jurnalistul bunei guvernări", decernat de Asociaţia pentru o Românie Curată pentru investigaţia care a dus la demisia unui ministru din Guvernul României.
Cristiana Sabău

Google Ads

Comentarii

  1. lucrari proaste dar cu care se lauda

    Drumul de centura in zona cu intersectia cu str.Trapiului are un sant transversal umplut cu pietre amestecate cu beton asezate fara nivelare rezultand niste damburi si gropi de toata „frumusetea”.
    Da, se vede cum se astfalteaza gropile. PROST ca si cel care le supervizeaza.

    (15)
    • Victor

      Miroase aici a invidie. Pute de- dreptul ! Adevarul este că s-a lucrat la propriu zi si noapte si s-a reparat foarte mult. Nemulțumiți sunt veșnic unii, dar altii apreciază !

      (-15)
    • Alin Costea

      Acolo e un santier in lucru. Se construieste un sens giratoriu si se lucreaza la relocarea retelelor de utilitati ce trec pe sub sensul giratoriu. Nu este finalizata lucrarea.

      (-1)
    • Mama lui de randament

      Daca s-a lucrat la propriu zi si noapte atunci ma intreb ce scule si utilaje s-au folosit? Ati folosit lingurite in loc de lopeti si masinuta pt copii in loc de autocamion?
      Zi si noapte timp de 7 luni de zile… ar fi trebuit sa astfaltati o autostrada de sute de kilometrii .

      (9)
    • se asteapta cincinalul glorios

      Si daca e un santier in lucru asta inseamana ca nu se astfalta santul decat peste 5 ani?
      S-a realizat traversarea cablurilor, s-a astupat santul, de ce nu se poate astfalta?

      (6)
  2. loro

    Santu are cel putin 2 saptamani, il ”traversez” zilnic.
    De peticirea bulevardului Decebal+ Andrei Muresanu ce sa mai vorbim. De toata groaza.

    (14)
    • Sebastian

      Mai Loro , n-ai inteles ca anul viitor incepe reabilitarea completa a strazilor Garii, Decebal, Andrei Muresanu, Nasaudului, pe fonduri europene? Ce , ai fi vrut sa se mai cheltuie o gramada de bani ptr a reface integral stratul de uzura iar la anul sa-l sparga iar?
      Comentati fara sa cititi informatia completa. Postaci fara minte!

      (-3)
    • Mint cu nerusinare

      Bun, 4 strazi vor intra in reabilitare la anul, dar restul strazilor din oras de ce s-au peticit de matuiala?
      De ce s-a peticit, de exemplu pe str.Serg,maj.Octavian Popa, doar banda de circulatie iar banda pe care se parcheaza a ramas cu gropi?
      De ce nu s-a astfaltat intreaga strada daca e peticita pe mai mult de jumatate din banda de circulatie? De ce nu s-a astfaltat complet daca anul trecut administratia s-a laudat ca aceasta strada e prevazuta la reabilitare in anul acesta?
      Iti spun eu de ce. Pentru ca administratia actuala este una incompetenta care in fiecare an ne minte cu nerusinare.

      (5)
  3. Bani multi lucrari proaste

    Se vede chiar si in poza cat de bine se lucreaza, tot o fasie raschetata, una nu.
    Se vede ca fisura este si in zona dinspre bordura dar acea portiune nu au mai raschetat-o.
    Parca Niculae se lauda ca se va astfalta toata banda de circulatie, dar se vede ca o fi fost doar o alta MINCIUNA.

    (9)
    • Peticul cea mai mare realizare

      Randament maxim! Ia trebuit un an intreg ca sa peticeasca gropile din primavara.
      Peste 3 luni o ia de la capat. Alte poze, alte laudarosenii pentru „mareata realizare” PETICUL.

      (10)
    • lauda denivelarilor

      Era de laudat care se peticeau toate gropile in prima luna cu conditii optime din an.
      Era de laudat daca acele strazi la care peticele sunt in procent de peste 40% s-ar fi astfalatat complet.

      Asa, pentru ce sa-l laudau? Ca a peticit tot anul la cateva strazi?

      (5)
  4. Anastasia

    Pentru aceasta „peticire” s-a muncit saptamani in sir ,zi noapte. Erau gropi peste tit. Fereau una, ajungeai in cealalta. Eu nu am mai vazut o strada cu gropi de luni bune. Ceea ce s-a realizat prin aceste lucrari, e ceva bun. Poti circula cu masina in conditii mult mai bune.

    (-14)
    • din fotoliul cu piele pe banii prostilor

      Din birou nu se vad gropile. Daca nu scoti capul din telefon (feisbuk) nu vezi debandada.
      Daca te plimbi cu jeepanul de serviciu cu geamuri fumurii nu vezi si nu simti denivelarile si nici nu-ti pasa ca trebuie sa-ti repari masina in fiecare an.

      (6)
    • astfaltate

      Domnita draga, preferi o rochie peticita si iar peticita sau una intreaga?

      Prefer strazile astfaltate nu peticite!

      (16)
  5. nici o strada fara groapa

    Sa asteptam inghetul si dezghetul si apoi sa vedeti calitatea lucrarilor.
    Sa vedeti in primavara cate gropi vor aparea exact in locul sau vecinatatea peticelor.
    Facem pariu ca nu va fi nici o strada fara groapa?

    (7)
  6. Cetateanul X

    Anul acesta se implinesc 10 ani de cand avem acelasi primar, realizari……..0
    De vreo doi ani avem viceprimar, realizari…. 0 doar multe poze (conform paginii personale de ”feisbuc”,
    Oare chiar s-a rasturnat carul cu incompetenti la Bistrita? Sau e doar rea vointa?

    (10)
    • vacarii cu burdihanul umflat

      Niste incompetenti, fara nici o realizare in viata anterioara fotoliului ocupat. Au salarii mari, stau fain frumos la caldurica, se plimba in toata lumea pe banii nostrii si cu tupeu de borfas ne spun ca pentru cat platim sa ne multumim cu lucrari proaste.
      Lucrarile sunt proaste pentru ca atunci cand ai luat comision nu bagi de vina.
      Iar ca sa bagi de vina trebuie sa te duca capul si sa ai capacitatea de a realiza cum trebuie sa fie un lucru de calitate.
      De la coada vacii cum sa stii ce inseamna calitatea in constructii.

      (8)
  7. Bistritean

    De curiozitate, pe strada Tudor Jarda, drum spart in urma cu vreo doua saptamani , desi nu are 2 ani de cand a fost asfaltat, spartura acoperita in bataie de joc cu piatra, autorizatie cine a dat?

    (-1)
    • peticele=realizari marete, dar in noua campanie

      Cum cine? Niculae! Acum asteapta primvara sa peticeasca santul si apoi sa se pozeze in singurul si unicul peticar sef.

      (1)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.