Ce au descoperit inspectorii RAR în urma controalelor din Bistrița-Năsăud

Holistic

Registrul Auto Român a verificat anul trecut în trafic, din punct de vedere tehnic, 67.807 vehicule, în toată țara. În urma controalelor s-a constatat că aproape jumătate dintre acestea erau neconforme.

Cele mai multe probleme au fost descoperite la instalația electrică de iluminare și semnalizare, sistemul de reducere a emisiilor poluante, punți, jante, anvelope și suspensie, vizibilitate precum și la sistemele de frânare și direcție.

Aproape 3.500 de vehicule verificate tehnic în trafic de inspectorii RAR, în anul 2018, prezentau pericol iminent de accidente.

În județul Bistrița-Năsăud, cifrele sunt următoarele:

Vehicule verificate: 1.968, dintre care 41,72% neconforme, iar 42 de mașini prezentau pericol iminent de accident.

2,39 % dintre vehicule prezentau probleme legate de inspecția tehnică periodică (ITP fals, expirat sau anulat).

În urma controalelor mixte desfășurate de RAR și Poliția Rutieră, în anul 2018 au fost aplicate 701 de amenzi contravenționale și au fost retrase 484 de certificate de înmatriculare.

În situația în care una dintre măsurile luate a fost reținerea certificatului de înmatriculare, acesta poate fi redobândit numai după efectuarea unei inspecții tehnice specifice la reprezentanțele RAR din țară.

RAR precizează că rezultatele controalelor desfășurate în trafic nu reflectă starea generală a parcului auto din România, deoarece echipajele mixte RAR-Poliție opresc pentru verificare doar acele vehicule care sunt susceptibile de a prezența defecțiuni.

Foto cu caracter ilustrativ

Google Ads-sub articol

Comentarii

  1. Udroiu Ge

    Voi cei scrieti porcariile astea ar trebui sa fiti impuscati fara mila. Ba, voi nu vedeti ca se duce o campanie de intimidare si de informatii false pentru cei ce cumpara masini la mana a doua. Ba, voi nu vedeti ca marea majoritate a masinilor noi sunt chemate inapoi la reprezentante pentru ca au defecte mari din fabricatie si cu poluarea este alta minciuna sfruntata. Adevarul este ca sunteti niste reporteri de cacao care debitati numai prostii pentru inducerea in eroare a populatiei si pentru ca sa-i pupati in cur pe politicienii care au intrese in domeniul asta

    (-3)
    • citizen

      ti-ai luat cazan cu 500 de euro în care s-au basit niste imigranti prin Germania si acuma esti tare mândru ca ai si tu o coapta.
      si latri cu obida la altii care îsi permit sa fie rechemati în reprezentante cu masini noi si proaste – cam asa cum esti si tu, dar pe tine înca nu te-a (re)trimis nimeni în reprezentanta.
      si tu nu esti de cacao, esti de-a dreptul de kkt.

      (1)
  2. Paradox românesc

    este și atunci când o mașină adusă din străinătate trece testul RAR, iar la câteva zile după înmatriculare, oprită în trafic se constată că ,,nu mai este conformă”…

    (10)
  3. da masinile armatei

    cand le verificati?
    IN LOC SA FACA TOT FELUL DE MANIFESTATII MAI BINE AR STA IN GARAJE SA REPARE MASINILE
    SCOT UN FUM…
    DE NU POTI SA MERGI IN SPATELE LOR LA 10 M
    domnule Moldovan de la RAR
    Cand va vad in fata la armata pe strada AVRAM IANCU…asteptand sa iasa o masina alaturi 20 platforme si de chitantierele politiei????

    (4)
  4. tom macaragiu

    cei de la RAR ar trebui puricati bine de tot.
    e inadmisibil sa dea dreptul unor hârburi neconforme sa circule pe drumuri pentru ca mai apoi sa constate tot ei ca acestea nu au ce cauta pe carosabil.
    poate ca niste filmari cu camera ascunsa la coada la RAR (nu trebuie sa va alegeti un moment deosebit, în orice moment este la rând câte o afumatoare si o filmare ulterioara a aceleiasi afumatoare proaspat certificata ca sa ne intoxice viata), ar clarifica modul în care acei „specialisti” îsi fac datoria.
    este vorba despre coruptie în forma continuata, dar cui îi mai pasa?

    (2)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.