Atenție la viteză! Toate radarele, scoase pe drumurile din județ

Holistic

Începând de vineri 28 iunie, în județul Bistrița-Năsăud polițiștii derulează acțiuni de prevenire a accidentelor rutiere. Astfel de acțiuni se desfășoară la nivelul întregii țări.

Timp de trei zile, toate radarele vor fi scoase pe șosele, pentru depistarea celor care depășesc viteza legală.

Se vor folosi echipamentele video de supraveghere a traficului rutier și de măsurare a vitezei de deplasare a autovehiculelor, instalate pe autospeciale, precum și cinemometrele portabile, model TruCAM.

Pe lângă acestea se vor utiliza și aparatele etilotest, pentru depistarea și sancționarea celor aflați sub influența băuturilor alcoolice.

”Precizăm faptul că, în primele 5 luni ale acestui an, viteza a generat 29,33% dintre accidentele rutiere grave înregistrate în județul Bistrița-Năsăud, ocupând locul 1 în ierarhie, cu 22 de accidente (cu 4 mai multe decât în perioada similară a anului trecut), soldate cu decesul a 4 persoane (cu o persoană mai mult decât în perioada similară a anului trecut) și rănirea gravă a altor 20 (cu 4 mai puține decât în perioada similară a anului trecut)”, informează Inspectoratul de Poliție Județean Bistrița-Năsăud.

Eugen Gheorghe

A absolvit Facultatea de Litere, Secția Română-Engleză, a Universității București. A debutat în presă în 1996 la publicația Steaua Sport Magazin. A lucrat, de-a lungul timpului, la ziarul ProSport, postul de radio Europa FM, agenția de presă Mediafax, dar și la clubul de fotbal Gloria Bistrița, unde a fost purtător de cuvânt. Din 2011 scrie la Timp Online.
Eugen Gheorghe

Google Ads-sub articol

Comentarii

    • bla

      ce ziceti de unirea pe europeana?vin tiristii si sucevenii ca nebunii,n am prea vazut echipaje.

      (8)
  1. Ghiocel

    !!! SANCTIONAREA sefilor IPJ si DEMITEREA celor din politia rutiera care au propus si sustinut scaderea limitelor de viteza pe DN 17!!! Incapabili !!!!!

    „viteza a generat 29,33% dintre accidentele rutiere grave …cu 4 mai multe decât în perioada similară a anului trecut”

    Ati vazut ca nu a folosit la nimic? Ia’ recititi comentariile postate de „Leto”, „Mento San”, „ioan cu padurea”, „Nea Ion”, „Neutru”.

    https://www.timponline.ro/cauza-cresterii-numarului-accidentelor-astazi-limitare-viteza-17/

    (17)
  2. Infrastructura nu limitari si sanctiuni

    „Din mai multe statistici rezulta ca in Romania mor anual peste 3500 de oameni in accidente rutiere,in medie 10 pe zi.Principala cauza LIPSA INFRASTRUCTURA corespunzatoare,autostrazi,centuri ocolitoare,cale ferata si trenuri de viteza si confort.O tara normala doar cu miliardele de euro cheltuite pe studii de fezabilitate expirate ar fi construit sute si sute de km de autostrada,dar intr-o tara condusa de hoti si corupti de vina e mortul.Eu mi-as dori sa pot merge cu masina regulamentar ,sa trversez Becleanul cu 50 km/ora si nu in 50 de minute ,la fel si Dejul si Clujul dar noi on loc sa umblam la cauza mergem la efect.”

    (19)
  3. Yako Yuku Tawa

    Credeam că se iese la fluidizare, la prevenire, la atenționarea șoferilor, ca să suplinească cumva lipsa nenorocitelor de autostrăzi sau măcar drumuri expres care să nu treacă prin toate satele pline de căruțe, tractoare, turme de oi, porci bețivi. Dar nu, ei ies la pândă, stau pitiți pe liniile drepte din Podirei, Șieu Sfântu sau Tureac, sperând să le cadă în plasă să-l amendeze cu 30% din salariul pe o lună pe nemernicul care îndrăznește să circule cu 62 km/h. O țară de rahat și așa va fi mereu. Îmi pare rău că n-am plecat din cocina asta când eram tânăr.

    (17)
  4. BMW din 2003 cu kilometrajul dat înapoi

    Bo$$ ieu miam pus sidiu la oglidă nu ma prinde radaru. Shi am shi numar cu MUEPSD la bamveu că am văzut că i kalumea.

    (2)
  5. cititor

    Mai… ” Yoko… Kuku Mucu…” actiunea de depistare si pedepsire al celor care incalca regimul legal al vitezei de deplasare, este UNA DINTRE MASURILE PREVAZUTE DE LEGE in scop preventiv si de constrangere legala, ptr ca cine a fost ” pleznit odata „… cu siguranta o sa se ” cuminteasca ” o perioada de timp , mai ales la amenzile din ziua de astazi .
    Adevarul este ca Politia Rutiera nu poate fi omniprezenta peste tot, dar acolo pe unde ” trece”… trebuie sa ramana … ” curat ” … ca altfel ar trebui 50% din po.pu.li.me sa fie politzai si 50 % cei pe care sa-i ” plezneasca ” …
    Ai dumneata dreptate cand spui ca ar trebui ca obiectivul principal al Politiei ( la modul general ) sa fie in scop de fluidizare, preventie si sprijin al ” po.pu.li.mii ” nu CU BOTA SI CU PARUL IN DRUM … neaparat cum fac cei cu radarele, care daca le consulti Registrele de radare ( unde sunt inscris toti contravenientii depistati cu depasirea limitei de viteza ) , veti constata faptul ca 80% dintre cazuri , poate si mai mult … sunt contraventii pentru viteze care in nici un caz nu sunt cauze directe la accidente ( ele fiind cu + 11,…15,…20 Km/h fata de limita legala )… si mai ales imediat pe lana municipii si orase unde limitarea este la 40-50 Km/h, iar pe aliniamentele de drumuri extravilane si periculoase prin natura lor ( aliniamente lungi… , curbe periculoase, proasta amenajare a drumului cu panta spre exteriorul curbei… de parca ar fi constuita chiar in scopul de a mai reduce din somerii tzarii… ) politia rutiera ” face in pantaloni ” … si nu are curajul sa se ” lege ” si sa aplice legea fata de administratorii drumurilor .
    Peste tot vezi tot felul de ” capcane in drum ” cu tot soiul de ” lucrari de arta ” … ( poduri, viaducte, podetze, balustrazi… etc ) NEvopsite sa iasa in relief in scop preventiv si in repetate randuri ” se implanta ” soferii care tin partea dreapta ceva mai… ” spre dreapta ” … si mai ales cand ploua sau ninge abundent, noaptea sau cu ceata densa … etc.
    Vesnic prin intersectiile din Bistrita, mai ales in partea dinspre Bargaie, traficul efectiv este blocat din cauza proastei organizari stradale … da… nu vezi un ” politzai ” care sa dirijeze si sa fuidizeze circulatia… ci… efectiv ii gasesti numai ” dositi si ascunsi ” cu radarele „pistol” … prin te miri ce tufe si boscheti … iar masinile parcate sa nu se vada … anume ca sa ” prinda ” cat mai multi ” aducatori ” de bani la Trezorerie… ca ” foametea ” de bani este mare … in conditiile in care ” contributorii ” in general sunt plecati in ” diaspora ” … unde muncesc si platesc impozitul dupa venit , dar de mancat, familiile lor mananca aici … acasa .
    Noi am tot facut plangeri peste plangeri sa ne asfalteze strada ( secundara cum zic cei de mai sus ) ca era plina de bolovani si de gropi… si acuma nu mai stim cum sa facem s-o readucem inapoi cum a fost inainte… ca ” po.pu.li.mea ” sofereasca … cu varstele de pana in 25-30 de ani efectiv se crede la ” mansa unor MIGURI ” … cand trec pe aici … de ti se scoala parul in cap si-ti pica parul din nas… cand ii vezi… cu ce viteza circula si cum isi probeaza calitatile de soferi, mai ales la motociclurile si triciclurile ( ATV-urile ) neinscrise in circulatie si care nu au ce ceuta pe drumul public … da… ” po.pu.li.mea ” ie ” hevuropeana si are drepturi ” … !

    (2)
  6. ecologistul

    Idiotilor ,muriti ca prostii la olan, vorba tiganului. Da mai si comentati ca politia vrea sa va tempereze.

    (-2)
    • Yako

      Dacă poliția ar vrea să tempereze, ar sta în punctele periculoase, dar ei stau pe liniile drepte imediat după aglomerație sau unde drumul este puțin în pantă, unde dacă nu frânezi, ajungi la 65kmh din inerția mașinii. Și poate n-ai nici centura. Nu e evident care e scopul lor? Îi doare pe ei fix în falus că tu traversezi becleanul în 30 min. Ei stau la podul melesului la faruri, centuri și 61 kmh.

      (1)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Toate comentariile vor fi moderate (aprobate manual).

Vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • 1. Să vă referiți doar la articolul la care postați comentariul.
  • 2. Folosiți un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
  • 3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legatură cu textul.
  • 4. Autorul articolului poate fi criticat pentru eventuale greșeli, incoerență, lipsă de documentare etc.
  • 5. Numele folosit să nu fie nume de personalități ale vieții publice sau parodieri ale acestora.
Nerespectarea regulilor menționate mai sus va duce la ștergerea comentariilor, fără avertisment și fără explicații.