Actualitate

Cu 2.000 de maşini înscrise în circulaţie în fiecare lună, parcul auto al judeţului a luat proporţii

După eliminarea taxei de primă înmatriculare în 2017, parcul auto din Bistriţa-Năsăud a a ajuns la 101.476 de vehicule, arată un raport al Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatricularea Vehiculelor Bistriţa-Năsăud. Mai precis, într-un singur an, a crescut cu 10.677 de vehicule. Conform datelor prezentate, s-au făcut 20.704 înmatriculări definitive, 14.265 de înmatriculări provizorii, iar 9986 de vehicule au fost radiate. Întrucât avalanşa de înmatriculări a început în februarie 2017, reiese că au fost înscrise în circulaţie circa 2000 de maşini în fiecare lună a anului trecut.

Şi anul 2018 a început tot în forţă. Deja, au fost rezervate online toate locurile până la sfârşitul lunii martie pentru înmatriculare definitivă.

„În 2017 s-a înmatriculat un număr halucinant de maşini vechi importate din Occident. După eliminarea timbrului de mediu la 1 februarie a început o adevărată avalanşă de importuri de second hand, dintre care peste 90% nefiscalizate. (…) Au fost înmatriculate 518.927 autoturisme second hand, adică 83% din totalul înmatricularilor anuale. Dintre acestea, 73,5 % au avut peste 10 ani. Calculele arată ca numai maşinile SH importate în luna februarie poluează aproape cât toate autoturismele noi înmatriculate în 2016 şi 2017″, a declarat preşedintele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România şi expert în industria auto, Gabriel Sicoe pentru „Adevărul”.

4 comentarii

  • Asta se intampla ca urmare a doua lucruri:
    1.E pentru prima data in istoria Romaniei cand se inmatriculeaza autoturisme fara taxe si alte restrictii.
    2.Romanii nu au bani sau nu sunt dispusi sa cheltuie sume mari pentru un autovehicul.

  • Eu am achizitionat un autovehicul in 2014, euro 3.
    La vremea respectiva am vrut o masina mai noua euro 4, dar taxa era prea mare si nu ma incadram in buget .
    Daca nu ar fi fost taxa acum as avea o masina cu 4 ani mai noua si euro 4.

  • Problema e alta,cate drumuri noi s-au făcut?Sa ne spună mai marii tarii cati bani sau colectat din roviniete si cine si cum au fost gestionati respectivi bani. Totul se face de mantuiala (vezi sensul de la intersectia cu nasaudul) se spală bani ca la maneliști fără număr.” Un popor de prosti asta suntem” vorba lui Tutea,cată umilință si bătaie de joc putem suporta după 10 drumuri de Bistrita Rodna trebuie brate,bielete etc.etc. si nu te mai miri ca sta si ARR la controale,cată nesimtire,si câtă umilință. M-am cam săturat, o sa emigrez oriunde in altă tară.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS