Actualitate

Radu Moldovan şi Dacre Stoker, plan de promovare a brandului Dracula

Preşedintele Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud, Radu Moldovan, şi Dacre Stoker au pus bazele unui proiect de promovare internaţională a Văii Bârgăului şi a Pasului Tihuţa. CJ va fi partener în proiectul ”Dracula, Bram Stoker, Ghid de călătorii”, iar Dacre Stoker, Hans de Roos şi Aaron Sagers vor fi promotorii unor evenimente organizate în ţinutul Contelui Dracula.

Preşedintele Consiliului Judeţean, Radu Moldovan, s-a întâlnit cu Dacre Stoker, stră-strănepotul lui Bram Stoker, autorul romanului ”Dracula”, cu Aaron Sagers, producător Travel Channel şi jurnalist colaborator CNN şi BBC, şi cu scriitorul şi fotograful olandez Hans de Roos.

”Radu Moldovan şi-a exprimat susţinerea faţă de proiectul ”Dracula, Bram Stoker, Ghid de călătorii”, de asemenea s-a încercat găsirea unor puncte comune între strategia de dezvoltare turistică a judeţului Bistriţa-Năsăud şi proiectul lui Dacre Stoker”, informează CJ într-un comunicat.

În urma discuţiilor şi propunerilor venite din ambele părţi s-a convenit demararea unui proces amplu de colaborare între instituţia Consiliului Judeţean şi Dacre Stoker care să cuprindă câteva linii principale de acţiune:

– Dacre Stoker împreună cu ceilalţi specialişti îşi vor exprima opinia în ceea ce priveşte strategia de dezvoltare turistică a Văii Bârgăului, aceştia urmând să facă analize şi propuneri de îmbunătăţire a actualei variante a proiectului;

– Consiliul Judeţean va fi partener şi va susţine prin toate mijloacele pe care de are la dispoziţie proiectul ”Dracula, Bram Stoker, Ghid de călătorii”;

– atât Dacre Stoker, cât şi Hans de Roos şi Aaron Sagers, vor fi prezenţi şi vor susţine organizarea în parteneriat cu Consiliul Judeţean a unor evenimente de talie internaţională, ei fiind promotorii lor.

În finalul întâlnirii, preşedintele CJ Radu Moldovan a declarat: ”Mă bucur că am reuşit să cunosc nişte oameni veniţi de peste mări şi ţări, alături de care am descoperit că avem un scop comun: dorinţa de a arăta lumii întregi că ”adevărata casă” a brandului Dracula este Pasul Tihuţa. A fost o surpriză foarte plăcută faptul că domnul Stoker şi domnul de Roos au salutat propunerea mea de a ne alia în două mari proiecte vitale şi extrem de importante pentru Bistriţa-Năsăud şi pentru România: ”Dracula, Bram Stoker, Ghid de călătorii” şi proiectul integrat de dezvoltare turistică a Văii Bârgăului, al cărei principal punct de atracţie este legenda Contelui Dracula. Am primit promisiuni din partea domnului Aaron Sangers, care reprezintă unele dintre cele mai importante trusturi mondiale de presă, CNN, BBC şi Travel Channel, că ne vom bucura de suportul său în promovarea internaţională a proiectelor noastre. Putem spune că avem un moment 0, din care vom începe în mod concret dezvoltarea, sper eu, a uneia dintre principalele atracţii turistice din Europa. În urma implementării acestor proiecte îmi doresc ca operatorii din turism să aibă toate condiţiile pentru a-şi dezvolta armonios afacerile, iar tinerii de pe Valea Bârgăului locuri de muncă bine plătite”.

În perioada următoare va avea loc un schimb consistent de informaţii între Consiliul Judeţean şi cei trei promotori ai brandului Dracula, pentru concretizarea planurilor stabilite.

7 comentarii

  • DA-TI DEMISIA BAI RADU MOLDOVAN, CA DISTRUGI JUDETUL ASTA CU BISERICILE SI TURISMUL TAU! PENSTRU CINE SA FACI TURISM, PT. TOT MAI PUTINII SI SARACII PENSIONARI RAMASI IN JUDET??????????

  • Turismul se face in primul rand pentru someri. Prin dezvoltarea turismului se creaza si locuri de munca, fie ca vorbim de restaurante, moteluri, pensiuni sau altele, atragerea turistilor prin orice mijloace nu poate fi decat un demers benefic pentru judetul nostru. Altii ar da orice sa aiba in judetul lor un brand, precum mitul lui Dracula, care este cunoscut la nivel international. Ar fi pacat sa nu profitam de asta, mai ales cand cineva din Occident ne intinde mana in acest sens.

    Daca e sa ne luam dupa cei ca Alex, care nu asteapta decat ajutoare sociale si pensii, ne-am intoarce incet, incet in evul mediu.

    • romanii sunt saraci lipiti – cu ce bani vrei sa cumpere serviciile de turism? Sunt mii de pensiuni si cabane deja in BN si zac goale pt. ca potentialii turisti nu au bani, nu exista infrastructura si locuri de munca. Tu cand construiesti o casa incepi cu abonamentul la cablu si internet????? Mai intai trebuie sa ai investitori, economie, infrastructura, locuri de munca, oameni cu bani, si apoi poti sa te gandesti la turism. Omanilor nu le ajung banii de mancare. Turismul nu exista in cosul zilnic. Oamenii isi cumpara mancare, isi platesc facturile si ratele, iau rechizite si cele necesare pt. copii, medicamente, impozite… si apoi AR MAI FACE SI PE TURISTII DACA AR AVEA CU CE… Cum vrei sa faca turism oamenii batrani, bolnavi si cu burta goala????

  • uselisti imputiti! va bateti joc de oameni! oamenii is mai saraci ca oricand si voi le propuneti solutia: sa mearga in vacanta! nu va e rusine incompetentilor?

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS