Economie

Elevii bistriţeni vor primi cornuri făcute de o firmă din Turda. Valoarea contractului -1,3 milioane de lei

O firmă din Turda a câştigat licitaţia organizată de Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud pentru furnizarea de cornuri elevilor din judeţ în anul şcolar 2014-2015. SC Media Pop Art SRL a prezentat cele mai bune oferte pentru toate cele cinci loturi, aşa încât a scos de pe piaţă alţi competitori locali.

SC Media Pop Art SRL Turda a câştigat licitaţiile pentru toate cele cinci loturi în care a  fost împărţit judeţul Bistriţa-Năsăud, oferindu-se să furnizeze produsele mai ieftin cu 600.000 de lei faţă de valoarea estimată iniţial. Aşadar, dacă în caietul de sarcini CJ Bistriţa-Năsăud a trecut o valoare totală a contractului estimată la 1,9 lei, SC Media Pop Art SRL Turda a câştigat contractul cu 1,3 milioane de lei.

Firma s-a angajat că poate livra, cu aceşti bani, următoarele cantităţi: lot 1- 2.527.008 buc/an; lot 2 – 1.065.680 buc/an; lot 3 – 957.616 buc/an; lot4 – 1.083.280 buc/an; lot 5 – 606.672 buc/ an.


Furnizorul se obligă să furnizeze, să transporte şi să distribuie la unităţile de învăţământ produse de panificaţie pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, la nivelul judeţului Bistriţa-Năsăud, pentru anul şcolar 2014-2015 constând în: aprovizionarea produselor de panificaţie – corn în greutate de 80 gr, care să respecte condiţiile minime de calitate stabilite prin caietul de sarcini sau produs echivalent care să nu depăşească 33% din valoarea contractului; transportul produselor de panificaţie la gradiniţele şi şcolile la care urmează să fie distribuite preşcolarilor şi elevilor din clasele I-VIII; predarea produselor de panificaţie pe baza documentelor de recepţie calitativă şi cantitativă unei persoane desemnată de fiecare unitate şcolară având cunoştiinţe de igiena alimentelor sau instruite în acest sens şi având carnet de sănătate avizat.

La fel ca şi anul trecut, elevii bistriţeni primesc lapte furnizat de Dorna Lactate, şi această companie fiind unicul furnizor care a câştigat licitaţiile pentru toate cele cinci loturi, contractul fiind de 3,9 milioane de lei.

5 comentarii

  • deci sa ne intelegem bine :eu nu dau copilului meu aceste cornuri si lapte (?!?!) nici mort. i pregatesc de acasa sandwich si suc natural in sticluta. de 1 an refuz aceste alimente. voi faceti ce vreti. eu asa fac.

    • Bine ca poti.Altii asteapta cu drag si mananca cu placere ceea ce primesc de gratis.
      Sa stii ca sunt bune,iar ptr,cei care de multe ori vin la scoala nemancati , este o
      mana cereasca, o binefacere pentru ei si cei care pot alt fel sa taca si sa multumeasca pentru ceea ce au.

  • Lapticul este un veritabil lapte cu gust de lapte praf. Cornul este bunicel. Din pacate, acest program este o MARE RISIPA. Copiii s-au cam saturat de acest lapte si corn. Arunca prin curte, clasa, cosuri de gunoi, strazi…………Ar trebui sa se distribuie numai celor care solicita. Degeaba le spui sa-l duca acasa, sa-l dea cuiva sarac, unui centru de zi pt persoane fara adapost, azil de batrani, cuiva care are nevoie de corn+lapte. RISIPA este cuvantul potrivit.

  • Pana la urma e un program social, dar ma intreb cum poate fi livrat un produs de calitate in conditiile in care factorul decisiv la o licitatie este pretul? Ce calitate poate avea acest corn, cand firmele din Bistrita au avut pretul mai mare decat compania castigatoare, in conditiile in care nu au inclus in pret si costul cu transportul din Turda la toate scolile din Bistrita? Probabil vor fi aruncate peste tot, ca si in ceilalti ani, alaturi de cutiile de lapte praf.

  • Din pacate acest corn ajunge o data pe saptamana si logic ca pana la finele saptamanii se intareste de nu mai e bun de nimic.nu contest laptele si cornul,e ok sunt o multime de copii care il mananca dar si o multime care il arunca in cosul de gunoi.totusi ar trebui sa-l aduca macar de 2 ori pe saptamana ca sa nu zicem zilnic!!!!!!!dezavantajul ca a castigat cine trebuia.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS